لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویجت اسپاتیفای برای آیفون به زودی آماده عرضه می‌شود

ویجت اسپاتیفای برای آیفون به زودی آماده عرضه می‌شود

بررسی‌های اخیر انجام شده از طرف کاربران نسخه‌های بتای اسپاتیفای حاکی از آن است که توسعه دهندگان این سرویس در حال تست ویجت جدید برای آیفون هستند. با توجه به این موضوع، ویجت اسپاتیفای برای آیفون به زودی آماده عرضه می‌شود.

ویجت اسپاتیفای برای آیفون قرار است امکان قرار گرفتن روی دکمه هوم را داشته باشد و کاربران نیز می‌توانند برخی از شخصی سازی‌های ویژه را روی آن انجام دهند. البته این ویجت در حال حاضر در اختیار عموم کاربران قرار نگرفته با این حال تصاویر مربوط به آن از همین حالا آماده انتشار از طرف تست کنندگان بتا شده است.

بسیاری از کاربران Reddit اقدام به تست و بررسی این ویجت کرده‌اند و تصاویری از آن در سایزهای مختلف را نیز منتشر کرده‌اند. این تصاویر نشان می‌دهد که اسپاتیفای در حال توسعه و ساخت یک ویجت جدید است و به زودی آن را آماده عرضه به کاربران می‌کند.

با وجود انتشار این تصاویر هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ انتشار این ویجت‌های جدید به کاربران اسپاتیفای منتشر نشده است. با این حال مشخص شده که کاربران در آینده نزدیک به آن دسترسی خواهند داشت. 

 ویجت‌های هوم اسکرین از آی او اس 14در اختیار کاربران قرار گرفت و از همین حالا بسیاری از اپلیکیشن‌ها در سراسر جهان از طریق آپدیت‌های ارائه شده اپ استور این قابلیت‌ها را به کاربران خود ارائه داده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد که اسپاتیفای کیکی از آخرین نرم افزارهایی است که امکانات یاد شده را به کاربران خود در پلتفرم آی او اس ارائه می‌دهد.

این ویجت‌ها احتمالاً تا هفته‌های آینده در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت وبا یک آپدیت ساده امکان تنظیم آن‌ها روی دستگاه‌های مختلف کاربران وجود خواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373