لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اضافه شدن موسیقی‌های متن دیزنی به اپل موزیک

اضافه شدن موسیقی‌های متن دیزنی به اپل موزیک

موسیقی متن فیلم‌های مختلف از دیزنی، مارول و دی سی به سرویس اپل موزیک اضافه خواهد شد.

شایعه‌های منتشر شده حاکی از این است که دیزنی پس از آغاز همکاری با اپل اعلام کرده کاربران اپل موزیک می‌توانند به مجموعه‌ای از 30 لیست پخش، موسیقی‌های متن کلاسیک، ایستگاه‌های رادیویی و فیلم‌های دیزنی، پیکسار، مارول و جنگ ستارگان دسترسی داشته باشند. موزیک متن فیلم‌ها به صورت تدریجی به اپل موزیک اضافه می‌شود.

لیست پخش‌هایی که در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت شامل محبوب‌ترین‌های دیزنی از جمله فروزن، میکی ماوس، وینی پو و برنامه‌های دیزنی جونیور، فیلم‌های مارول و جنگ ستارگان و سریال‌های دیزنی پلاس و غیره است. همچنین یک لیست پخش از آهنگ‌های پخش شده در دیزنی لندها مثل Magic Kingdom آماده پخش خواهند شد.

زمان راه اندازی لیست پخش دیزنی در اپل موزیک هالووین امسال اعلام شده است که محتوای آن به طور مرتب به روز رسانی خواهد شد. همچنین برنامه ویژه و پر بیننده رادیو دیزنی در ایستگاه رادیویی اپل موزیک پخش می‌شود که میزبان آن هنرمند محبوب هالیوود رکوردز سوفیا کارسون خواهد بود.

در این برنامه مصاحبه‌های اختصاصی با هنرمندان درباره تجربیات خود در ایجاد لحظات شاخص در تاریخ موسیقی دیزنی انجام خواهد شد و در حدود 80 سال ازموفقیت‌های ماندگار دیزنی را جشن خواهند گرفت.

نکته حائز اهمیت این است که کاربران می‌توانند بدون داشتن حق اشتراک اپل موزیک در برنامه Play Disney Parks به نمونه‌های آهنگ گوش دهند ولی برای گوش کردن به آهنگ کامل پلی لیست دیزنی پارک، داشتن اشتراک اپل موزیک ضروری است.

برای دریافت سرویس اپل موزیک کاربران می‌توانند با خرید گیفت کارت اپل موزیک و شارژ حساب کاربری خود، اقدام به فعال سازی اکانت خود در این سرویس کنند و از موسیقی‌های ارائه شده در آن بهره ببرند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420