لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ عرضه مک بوک اپل سیلیکون مشخص شد

تاریخ عرضه مک بوک اپل سیلیکون مشخص شد

 اپل قرار است میزبان رویداد 13 اکتبر برای معرفی آیفون 12 و برخی دیگر از محصولات باشد ولی کسانی که منتظر رونمایی از مک بوک اپل سیلیکون هستند احتمالا باید بیشتر صبر کنند.

طبق گزارش مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، اولین مک بوک با پردازنده اپل سیلیکون در نوامبر رونمایی خواهد شد. او همچنین گفته که مک بوک اپل سیلیکون ممکن است یک نوت بوک باشد؛ در حالی که شایعه‌های متناقضی شنیده می‌شود که احتمالاً یک مک بوک پرو 13 اینچ، مک بوک ایر یا مک بوک 12 اینچ با این پردازنده معرفی و عرضه شود.

گورمن قبلاً اشاره کرده بود که اولین مک بوک اپل سیلیکون تا نوامبر رونمایی خواهد شد. در حالی که اخیراً گفته در نوامبر اپل اقدام به عرضه چنین محصولات میکند و به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد که مک بوک جدید در رویداد هفته آینده یعنی 13 اکتبر معرفی نشود.

طی سخنرانی در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC که در ماه ژوئن برگزار شد، اپل اعلام کرد که در حال انتقال کامپیوترهای خود از اینتل به پردازشگرهای سفارشی است که از اواخر سال ۲۰۲۰ فرایند تولید آنها شروع خواهد شد.

در همان زمان اپل گفت که قصد دارد تا اولین مک بوک اپل سیلیکون خود را تا پایان سال جاری میلادی عرضه کند و انتقال از اینتل در طی دو سال کامل خواهد شد. به این ترتیب پردازنده اپل سیلیکون جایگزین پردازنده‌های اینتل و به عنوان تراشه انحصاری اپل معرفی خواهد شد.

پردازشگر اپل سیلیکون بر مبنای معماری ARM بنا شده است. این پردازشگر عملکرد بهتری نسبت به تراشه قبلی داشته و با مصرف کم باتری به کاربر اجازه می‌دهد که از حداکثر توان سخت افزاری بهره‌مند شود.

هدف از طراحی این پردازشگر این است که مک بوک‌های آینده قادر باشند تا هزاران برنامه از آیفون و آیپد را بدون نیاز به کامپایل کردن اجرا کنند. در صورتی که توسعه دهندگان تمایل داشته باشند، این برنامه‌ها از طریق مک اپ استور نیز توزیع خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420