لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرآیند خرید اینترنتی محصولات اپل از فروشگاه‌های رسمی پیگیری خواهد شد

فرآیند خرید اینترنتی محصولات اپل از فروشگاه‌های رسمی پیگیری خواهد شد

اپل از فروشگاه‌های خرده فروشی به عنوان مرکز پخش و به منظور سریع شدن فرایند تحویل کالا استفاده می‌کند.

طبق گزارش بلومبرگ اپل قصد دارد که از فروشگاه‌های خرده فروشی‌های خود به عنوان مراکز توزیع استفاده کند تا فرایند تحویل محصولات را سریع‌تر کند.

با این استراتژی، محصولات ذخیره در 300 فروشگاه در سراسر ایالات متحده و کانادا به معرض فروش و تحویل سریع‌تر گذاشته خواهند شد و اپل به کارکنانش اعلام کرده که با این کار تحویل کالاها به مشتریان به سرعت انجام خواهد گرفت و برای کسانی که به فروشگاه محل زندگی خود نزدیک هستند لازم نیست که حتماً به مرکز پخش بروند.

اپل در این مورد اشاره کرده که این کار موجب کاهش هزینه‌ها و افزایش حاشیه سود فروش محصولات شده و البتهبرای محیط زیست هم مفید است.

بسته به آنچه خریداری شده برخی سفارش‌ها یک روز بعد از ثبت سفارش مشتری تحویل داده خواهد شد. همچنین اپل قصد دارد از طریق پست FedeEx در ایالات متحده و پست United Parcel Service در کانادا ارسال خواهد شد.

برای مشتریانی که در نزدیکی محل فروشگاه ساکن هستند از طریق حمل و نقل مستقیم انجام می‌شود ولی انتخاب گزینه حمل کالا و محل آن بر عهده تیم اپل است.

اپل اوایل امسال برنامه حمل و نقل جدید را با تعداد کمی از فروشگاه‌ها به طور آزمایشی شروع کرد. این برنامه را از آن زمان آغاز کرده ولی همه فروشگاه‌های خرده فروشی آمریکا و کانادا در آن شرکت نکرده‌اند.

اپل قصد دارد روز سه شنبه مدل‌های آیفون 12 و هوم پاد کوچک‌تر را ارائه خواهد داد. همچنین برخی محصولات در بازار به طور عمده وجود دارند مثل مک‌های مبتنی بر اپل سیلیکون و ایرپاد استودیو که خیلی سریع‌تر به مشتری تحویل داده می‌شود.

محصولاتی که اپل در سپتامبر معرفی و عرضه کرد مثل اپل واچ سری 6 و اپل واچ اس ای که اکثر سفارش‌های اولیه از این دستگاه‌ها در فروش مستقیم از چین بود تا فروش از خرده فروشی‌ها باشد.

البته با توجه به شرایط همه گیری کرونا و بسته شدن برخی فروشگاه‌های اپل، بلومبرگ اشاره کرده که اپل در نظر دارد برخی فروشگاه‌ها را برای پشتیبانی آنلاین و فروش تلفنی اختصاص دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373