لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت هوم پاد مینی مشخص شد

قیمت هوم پاد مینی مشخص شد

 بر اساس شایعه‌های منتشر شده قیمت هوم پاد مینی۹۹ دلار پیش بینی شده و تاریخ عرضه آن ممکن است برای ماه آینده اعلام شود.

یکی از کاربران در شبکه اجتماعی Weibo برای هر یک از محصولات اپل که قرار است در کنفرانس 13 اکتبر معرفی شود، اطلاعات دقیقی را ارائه کرده که یکی از آنها بلندگو هوم پاد با شکل کوچکتر یا هوم پاد مینی خواهد بود. البته برخلاف تاریخ انتشار، به قیمت هوم پاد مینی اشاره شده است.

در این پست که توسط Ice Universe توئیت شده اطلاعات دقیقی از محصولاتی که در رویداد قبلی منتشر نشده را ارائه داده است. مطابق این پست اسم رسمی اسپیکر هوم پاد مینی دیده شد. همچنین قیمت هوم پاد مینی 99 دلار اعلام شده است.

گفته شده که ارتفاع هوم پاد مینی3.3 اینچ خواهد بود در حالی که ارتفاع هوم پاد اصلی 6.8 اینچ است. شواهد نشان می‌دهد که هوم پاد مینی احتمالا دارای پردازنده S5 خواهد بود که قبلا در محصولات دیگر اپل مانند اپل واچ سری 5 و اپل واچ اس ای به کار رفته است.

پردازنده S5 با قابلیتهایی شامل حجم کم، قدرت پردازش بالا و مصرف کم باتری در این سری از محصولات اپل قرار گرفت. گفتنی است که تعداد توییترهای تعبیه شده در این اسپیکر از هفت به دو عدد کاهش یافته است که به منظور کاهش قیمت این مسئله رخ داده است.

همین شایعه‌ها نشان می‌دهند که هوم پاد مینی در تاریخ 16-17 نوامبر به فروش خواهد رسید. گورمن از بلومبرگ پیش بینی می‌کند که اسپیکر یا بلندگوی جدید شامل دو عدد باند توئیتر باشد و به این شکل جایگزین هفت باند توئیتری فعلی خواهد شد. شاید بتوان ادعا کرد که بلندگوی جدید با قابلیت کاهش تعداد باندهای توئیتری عرضه خواهد شد.

شایعه دیگری که به تازگی منتشر شده شامل معرفی لوازم جانبی اپل است. به شارژ بیسیم مگ سیف اشاره شده و علاوه بر آن مجموعه کامل آیفون 12 که انتظار می رود هفته آینده معرفی و عرضه شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420