لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس کلاود با مرورگر به آیفون و آیپد میاید

ایکس کلاود با مرورگر به آیفون و آیپد میاید

مدیر بخش توسعه بازی‌های ویدیویی در شرکت مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده که این شرکت بالاخره با اپل بر سر عرضه ایکس کلاود در آیفون کنار خواهد آمد.

فیل اسپنسر مدیر بخش توسعه بازی‌های مایکروسافت در مصاحبه با بیزینس اینسایدر اعلام کرده که این سرویس روزی برای آیفون و آیپد آماده عرضه خواهد شد و اختلاف مایکروسافت و اپل بر سر تجاری سازی دلیلی برای توقف روند توسعه این قابلیت در آیفون و آیپد نشده است.

بر این اساس مشخص شده که مایکروسافت همچنان در حال کار روی بهینه سازی و بهبود قابلیت‌های استریم بازی‌های مبتنی بر پردازش‌های ابری خود در پلتفرم‌های شرکت اپل است.

او اعلام کرده که چشم انداز برای فناوری استریم بازی به اینجا ختم می‌شود که کنسول‌های ما به عنوان یک محصول سخت افزاری، به گیمرها انتخاب بیشتر در نحوه اجرای بازی بدهد. استریم بازی‌ها و سرویس‌های مبتنی بر آن از همین حالا آماده عرضه در پلتفرم‌های دیگری مثل اندروید شده‌اند، اما اپل از ارائه این قابلیت خودداری کرده است.

با این وجود مایکروسافت همچنان امید دارد تا روزی بتواند با شرکت اپل بر سر عرضه بازی‌های ویدیویی از طریق استریم و پردازش ابری همکاری کند. تا پیش از این اپل با تغییر سیاست‌های خود در اپ استور چنین اجازه‌ای را به شرکت مایکروسافت داده بود. اما مشروط بر این بود که کاربران تک تک بازی‌ها را در اپ استور بررسی و دانلود کنند و همین مسئله باعث شد تا شرکت مایکروسافت از ارائه این قابلیت خودداری کند.

با این حال شرکت مایکروسافت در حال ارائه امکاناتی برای اجرای بازی‌های استریم و مبتنی بر پردازش ابری از طریق مرورگر اینترنت و به صورت مستقیم است و این سرویس را از سال 2021 آماده عرضه خواهد کرد که در آن صورت حتی نیاز به همکاری با شرکت اپل نیز ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373