لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ عرضه و قیمت ایرپاد استودیو مشخص شد

تاریخ عرضه و قیمت ایرپاد استودیو مشخص شد

 بر اساس گزارش های منتشر شده قیمت ایرپاد استودیو از 350 دلار شروع خواهد شد اما ممکن است در رویداد 13 اکتبر یا ۲۲ مهر، اپل این محصول خود را رونمایی نکند.

جان پروزر تحلیلگر محصولات اپل روز گذشته ادعا کرد که قیمت ایرپاد استودیو مشخص شده ولی تاریخ عرضه قطعی آن هنوز روشن نیست. همچنین احتمال دارد که ایرتگ‌ها هم تا مارس 2021 رونمایی و عرضه نشوند.

جان پروزر همچنین ادعا کرده است که هدفون‌های پریمیوم «ایرپاد استودیو» در رویداد معرفی آیفون 12 هفته آینده رونمایی نخواهد شد.

از طرفی منابع آگاه، ادعای پروزر را مبنی بر عدم رونمایی از ایرپاد استودیو در رویداد پیش رو تائید کرده‌اند. این پیش بینی مطابق با ادعای پروزر در اوایل این هفته بوده است زیرا ظاهراً هدفون‌های جدید اپل تا 20 اکتبر به تولید انبوه نخواهند رسید.

به گفته پروزر اگرچه قیمت ایرپاد استودیو اعلام شده ولی عرضه آن تا آخر همین ماه از طریق بیانیه مطبوعاتی و وب‌سایت اپل اعلام خواهد شد. ذکر این نکته ضروری است که طبق گفته‌های قبلی اپل از اواخر سپتامبر عرضه لوازم جانبی صوتی برندهای دیگری که در فروشگاه اپل به فروش می‌رسیدند را مانند اسپیکر و هدفون متوقف کرده و قصد دارد به عرضه حتمی هوم پاد جدید مینی یا ایرپاد استودیو بپردازد.

اخیراً پروزر به تصویر لوکسی از این محصول اشاره کرده که با قیمت 599 دلار به فروش خواهد رسید، همچنین نوع اسپرت آن که از مواد ارزان‌تر ساخته شده با قیمت 350 دلار عرضه خواهد شد که همان قیمت بیتس استودیوی فعلی است.

در توییت دیگری گفته شده که اپل معرفی و عرضه ایرتگ را تا مارس ۲۰۲۱ به تعویق انداخته است. همچنین اشاره شده که ایرتگ دستگاه ردیابی بلوتوثی Tile-like اپل است که به لوازم شخصی مثل جاکلیدی و کیف پول متصل می‌شود. با این ردیاب‌ها می‌توانید از طریق Find My مراقب وسایلتان باشید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373