لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ناچ آیفون 13 کوچکتر از نسل‌های پیشین خواهد بود

ناچ آیفون 13 کوچکتر از نسل‌های پیشین خواهد بود

اپل برای افزایش سطح نمایشگر گوشی‌های هوشمند، شکافی در بالای آن ایجاد کرده که ناچ نامیده می‌شود. اپل از آیفون X به بعد ناچ را در گوشی‌های هوشمند خود تعبیه کرده که شامل دوربین جلو و اسپیکر تماس صوتی است است.

بر اساس توئیتر «Ice Universe» احتمالا سیستم دوربین جلویی « TrueDepth» در ناچ آیفون 13 به گونه ای دیگر تعبیه خواهد شد.

شایعه ها حاکی از این است که ظاهرا ناچ آیفون 13 کمی کوچکتر باشد. این افشاگر توئیتری تغییر چشمگیری را با یک طرح نمایش می‌دهد که نشان دهنده این است که به جای پهنای ناچ ارتفاع آن کاهش قابل توجهی خواهد داشت، به عبارت دیگر ناچ کوتاهتر شده است.

برخی دیگر از شنیده ها نشان دهنده آن است که کوتاهتر شدن ناچ در آیفون 12 هم دیده خواهد شد ولی این طور به نظر می‌رسد که تغییر کلی در طراحی ناچ به آیفون سال ۲۰۲۱ موکول شده باشد.برخی منابع آگاه اظهار می‌کنند که آیفون ۱۲ مینی5.4 اینچیاحتمالا یک ناچ خیلی باریک داشته باشد که به دلیل اندازه کوچک نمایشگر آن است.

برخی کاربران آیفون نسبت به طراحی و ایجاد ناچ در گوشی هوشمند، ناامیدانه مخالفت کرده اند. بنابراین شایعه کوتاه شدن ناچ آیفون 13 شاید برای این دسته از کاربران کمی دلگرم کننده باشد. با وجود اینکه انتظار نمی‌رود در طراحی آیفون تغییر بزرگی رخ دهد ولی به نظر می‌رسد همین تغییر جزئی موجب ارتقا این گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

هفته گذشته راس یانگ تحلیلگر حوزه نمایشگرها به انتشار اطلاعاتی درباره نمایشگر آیفون 13 پرداخته است. او اشاره کرده که آیفون‌های سال آینده در همان سایز مدلهای آیفون‌ ۱۲ عرضه خواهند شد. در کنار آن رفرش ریت نمایشگر را به 120 هرتز ارتقا داده، سنسور دوربین بهبود یافته و برقراری اتصال به اینترنت با sub-6GHZ 5G خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420