لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آغاز خرید آیپد ایر 4 و عرضه آن در سراسر دنیا

آغاز خرید آیپد ایر 4 و عرضه آن در سراسر دنیا

گزارش‌های منتشر شده روز گذشته حاکی از این است که اپ استورهای سراسر دنیا خرید آیپد ایر 4 را شروع کرده‌اند.

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ در یک توییت اعلام کرده که ورود دستگاه‌های جدید به فروشگاه‌های اپل شروع شده است. منظور از دستگاه‌های جدید اشاره به آیپد ایر 4 دارد که گفته شده بود در اواسط اکتبر فروش آن‌ها آغاز می‌شود.

اپل پس از معرفی محصولات جدید و آیپدهای تازه در جریان رویداد 15 سپتامبر اعلام کرد که امکان خرید آیپد ایر 4 تا اواسط اکتبر ممکن نیست و اطلاعات مشخصی درباره تاریخ عرضه آن در اکتبر ارائه نشد. در آیپد ایر جدید از تراشه A14 استفاده شده که همان تراشه به کار رفته در آیفون‌های سری ۱۲ خواهد بود.

البته اطلاعات بنچ‌مارک و جزئیات چیپ A14 تا قبل از عرضه آیپد ایر 4 لو رفته بود. با این وجود هنوز اپل اطلاعات دقیقی در مورد بازدهی این تراشه در تلفن‌های هوشمند نسل بعدی خود، یعنی آیفون 12 ارائه نداده است. البته بنابر افشاگری‌ها و پیش بینی‌هایی که بسیاری از آن‌ها درست بوده،حداقل می‌دانیم که انتظار عملکرد بالایی از آیپد ایر جدید و آیفون ۱۲ باید وجود داشته باشد.

تراشه A14 بایونیک اپل در جریان رویداد «Time Flies» معرفی شد. تراشه 5 نانومتری با بهبود 40 درصدی قدرت پردازشی نسبت به تراشه‌های نسل قبل، موجب بهتر شدن عملکرد گوشی و آیپدهای جدید شده است. خرید آیپد ایر 4 به کاربران امکاناتی در سطح یک کامپیوتر شخصی را می‌دهد.

آیپد جدید دارای طراحی بهبود یافته و سخت افزار قوی‌تر نسبت به آیپد نسل قبل است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر در این محصول کاهش یافته و به آیپد پرو شباهت بیشتری پیدا کرده است. همچنین آیپد جدید مجهز به پورتشارژ USB-C به جای لایتنینگ شده است. آیپد جدید به لحاظ نرم افزاری دارای سیستم عامل آیپد او اس 14 است که قابلیت‌ها و امکانات خاصی به این دستگاه می‌بخشد.

با ورود آیپد ایرهای جدید به فروشگاه‌های اپل، می‌توانیم شاهد راه‌اندازی رویداد معرفی محصولات جدید در تاریخ سه شنبه 13 اکتبر یا ۲۲ مهر باشیم، اما هنوز هیچ حرف قطعی درباره تاریخ نهایی عرضه آیپدهای جدید گفته نشده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420