لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کالبدشکافی پلی استیشن 5 از طرف منابع رسمی سونی

کالبدشکافی پلی استیشن 5 از طرف منابع رسمی سونی

 شرکت سونی به صورت رسمی اقدام به بازگشایی پلی استیشن 5 و بررسی قطعات داخلی آن کرده است. این ویدیو به صورت رسمی و از منابع تائید شده این شرکت منتشر شده است.

در این ویدیو، یوشیرو ائوتوری به عنوان مدیر طراحی مکانیکی سونی در بخش پلی استیشن اقدام به بازگشایی و بررسی پلی استیشن 5 کرده است. او در اقدام ابتدایی تمام پورت‌های پلی استیشن 5 را بررسی می‌کند و پس از آن اقدام به باز کردن پایه پلی استیشن می‌کند. در این ویدیو نشان داده می‌شود که پلی استیشن 5 چگونه می‌تواند به صورت عمودی و افقی قرار بگیرد.

در عین حال تصاویر منتشر شده از این ویدیو نشان می‌دهد که روکش ابتدایی پلی استیشن حتی نیازی به باز کردن پیچ ندارد و تنها با دست باز می‌شود.

اما در لایه زیرین باید از پیچ گوشتی برای باز کردن قطعات داخلی استفاده کرد. این موضوع نشان می‌دهد که سونی در طراحی سخت افزاری پلی استیشن 5 اصلی تعمیرپذیری را به صورت کاملاً کاربردی رعایت کرده است. فن خنک کننده به‌راحتی از طریق یک پیچ باز می‌شود در لایه پایینی آن میتوان درایو نوری پلی استیشن را نیز دید.

در ادامه این بازگشایی میتوان قطعات سخت افزاری دیگر را دید که شامل یک برد مداری می‌شود و تمام بخش‌ها و اجزای اصلی پلی استیشن 5 در آن قرار گرفته است.

در این ویدیو نشان داده شده که پردازنده مرکزی قابلیت تعویض ندارد و رم‌ها نیز به صورت ویژه روی برد لحیم شده‌اند. حافظه اس اس دی نیز به گونه‌ای قرار گرفته است که امکان تعویض آن برای ارتقا وجود نداشته باشد. با این حال سونی توانسته این محصول را به بهترین شکل ممکن تعمیر پذیر تولید کند که امکانات بهتری را به تعمیر کاران برای برطرف کردن مشکلات فنی می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373