لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ عرضه Big Sur چه زمانی خواهد بود

تاریخ عرضه Big Sur چه زمانی خواهد بود

 اپل هنوز نسخه جدید سیستم عامل مک را آماده عرضه به کاربران عمومی نکرده است، اما حالا شایعات منتشر شده حاکی از آن است که مک او اس 11 Big Sur احتمالاً در کنار آیفون ۱۲ معرفی و عرضه خواهد شد.

بنابر گزارش‌های منتشر شده در گذشته، آخرین نسخه مک او اس Big Sur با تغییرات قابل توجه و کاربردی همراه خواهد بود. این تغییرات با افزودن نام بیگ سور شروع شده که نام یک منطقه کوهستانی زیبا در ایالت کالیفرنیای آمریکا است.

نمایش اپلیکیشن‌ها با طرح‌های رنگی، منو بار و سایدبار و آیکون‌های جدید، استفاده ازکنترل سنتر و نوتیفیکیشن‌های جدید، مرورگر سافاری با قابلیت ترجمه متون و سرعت بالا در باز کردن وب سایت‌ها همچنین افزایش امنیت حریم خصوصی برای جلوگیری از ردیاب‌ها و هکرها از جمله مواردی هستند که در این نسخه جدید ارائه شده‌اند.

نکته حائز اهمیت این است که اپل قصد دارد به جای استفاده از تراشه‌های اینتل، تراشه اختصاصی خودش با نام اپل سیلیکون را برای مک به کار ببرد. اپل تراشه جدید خود را در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در ژوئن امسال معرفی کرد و پردازنده اپل سیلیکون قدرت پردازش بسیار بالایی دارد.

گفتنی است که اولین نسل از تراشه جدید اپل سیلیکون با نام چیپ A14 توسعه یافته است. همان‌طور که در نسخه‌های بتا مشخص شده تراشه اپل سیلیکون درزمینهٔ پردازش گرافیکی و پردازش عادی قدرت بالایی از خود نشان داده است.

نسخه جدید مک او اس احتمالاً با طراحی مجدد و عمده از سیستم عامل دسکتاپ اپل آماده عرضه شده که با سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس سازگار باشد.

بعد از انتشار آخرین نسخه بتای Big Sur برای توسعه دهندگان، اپل احتمالاً قصد دارد مک او اس 11 خود را در رویداد ۱۳ اکتبر به کاربران مک معرفی و عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420