لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا واقعیت افزوده اپل در آیفون ۱۲ امکانات ویژه‌ای خواهد داشت؟

آیا واقعیت افزوده اپل در آیفون ۱۲ امکانات ویژه‌ای خواهد داشت؟

سورپرایز واقعیت افزوده اپل احتمالاً در جریان رویداد 13 اکتبر و با امکاناتی جدید در آیفون 12 فاش خواهد شد.

صفحه رویداد اپل این بار نیز همانند ماه گذشته یک قابلیت واقعیت افزوده را به کاربران ارائه داده و تصویری جدید را همراه با تاریخ برگزاری رویداد نشان داده است.

در صفحه رسمی رویدادهای اپل در کنار عنوان رویداد «Time Flies» در سپتامبر، عنوان «Hi Speed» دیده می‌شود که باعث شده تا شایعات زیادی در مورد آنچه در جریان کنفرانس معرفی خواهد شد، منتشر شود.

در واقع حدس زده می‌شود که اپل ویژگی «AR» را با به شکل خاصی در جریان این رویداد رونمایی کند و توجه بیشتری از کاربران را به قابلیت‌های آیفون و محصولات جدید خود جلب کند.

 سورپرایز پنهانی که در این بخش وجود دارد از این موضوع  را نشان می‌دهد که در تصویر واقعیت افزوده جدید دایره‌های شناور آبی، نارنجی و طلایی طی یک انفجار تبدیل به گوی‌های شناوری می‌شوند که در مرکز آن تاریخ رویداد «10.13» به رنگ نارنجی نمایش داده می‌شود.

اما نکته مهم این است که اپل احتمالاً در تولید آیفون 12 از فناوری و لنز LiDAR استفاده کرده که باعث می‌شود تا قابلیت‌های ویژه‌ای برای واقعیت افزوده آماده عرضه شده باشد که در این تلفن‌های هوشمند ارائه می‌شود.

در حال حاضر تجربه واقعیت افزوده اپل را می‌توانید در آیفون‌ها با سوایپ کردن، چرخاندن و فشار دادن و از هر زاویه‌ای مشاهده کنید. کافی است به بخش Events وب سایت رسمی اپل رفته و با استفاده از سافاری روی لوگوی اپل تپ کنید..

پیش بینی‌ها نشان می‌دهند که ۴ مدل آیفون ۱۲ جدید و محصولات دیگری نظیر ایرپاد استودیو و ایرتگهای اپل همچنین تغییر بزرگ مک به سمت اپل سیلیکون در جریان این رویداد رونمایی خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373