لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از والپیپر کنفرانس آیفون 12 چه چیز را می‌توان فهمید؟

از والپیپر کنفرانس آیفون 12 چه چیز را می‌توان فهمید؟

 اپل از روز گذشته دعوت‌نامه کنفرانس آیفون 12 را منتشر کرده و هنوز اطلاعات دقیقی از طرف منابع رسمی این شرکت در مورد رویداد هفته آینده نداریم. هر چند که شایعات زیادی در مورد معرفی محصولات جدید در جریان این رویداد منتشر شده، اما هنوز هیچ اطلاعاتی غیر از والپیپر این رویداد به صورت رسمی تائید کننده چیزی نبوده است.

والپیپر کنفرانس آیفون 12 شامل سه دایره تو در تو می‌شود که با رنگ نارنجی و آبی تیره یا سرمه‌ای نشان داده است. تا پیش از این بسیاری از کاربران در رویدادهای گذشته شرکت اپل اقدام به دریافت شایعاتی از محصولات جدید آن هم از طریق لوگو یا ظاهر دعوت‌نامه‌ها کرده بودند و حالا این رویداد جدید نیز از این موضوع استثنا نیست.

از اطلاعاتی که appledesign یکی از پیج‌های اینستاگرامی فعال در حوزه اپل می‌توان گفت که دو رنگ نارنجی و سرمه‌ای نشان داده شده در این والپیپر می‌تواند نوید دهنده معرفی محصولاتی با رنگ‌های مشابه باشد. تا پیش از این اپل در جریان کنفرانس سپتامبر از اپل واچ با رنگ آبی رونمایی کرده بود و حالا نیز می‌توان گفت که این لوگو و در کنار معرفی اپل واچ جدید نشان از معرفی آیفون‌های جدید با رنگ مشابه یعنی Navy Blue خواهد بود.

دایره‌های تو در توی منتشر شده نیز بر اساس برخی از گزارش‌ها می‌تواند نشان از معرفی محصولاتی دایره‌ای شکل نظیر ایرتگ باشد.

علاوه بر این، شرکت اپل از عبارت High Speed در زیر این لوگو استفاده کرده که احتمالاً به عرضه آیفون‌های مبتنی بر 5G و پردازنده A14 اشاره دارد.

در بخش دایره‌ها نیز می‌توان تصویری از کنار یک هدفون رو گوشی و یک اسپیکر هوشمند را نیز دید که احتمالاً مربوط به معرفی ایرپاد استودیو و هوم پاد خواهد بود.

اپل تصمیم دارد تا کنفرانس جدید خود را در هفته آینده برگزار و محصولات جدیدی را در جریان آن رونمایی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420