لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 5c به محصولات از رده خارج شده اپل خواهد پیوست

آیفون 5c به محصولات از رده خارج شده اپل خواهد پیوست

 شرکت اپل اعلام کرده که آیفون 5c را به زودی به لیست محصولات از رده خارج شده خود اضافه می‌کند و دیگر پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری این محصول نخواهد کرد.

شرکت اپل مشخصاً تاریخ 31 اکتبر 2020 را برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته است و قرار است پس از آن هیچ پشتیبانی مشخصی به این محصول ارائه ندهد. این پشتیبانی شامل خدمات مربوط به تعمیر سخت افزاری در اپل استورها، خدمات مربوط به رفع مشکلات نرم افزاری در بخش Genius Bar اپل استورها و عرضه آپدیت‌های امنیتی می‌شود.

آیفون 5c هر چند که مدتی است آپدیت‌های جدید آی او اس را دریافت نمی‌کند، اما تا به امروز برخی از آپدیت‌های امنیتی مربوط به بقا و کارکرد درست را از طریق شرکت اپل دریافت کرده بود. حال اپل اعلام کرده که حتی آپدیت‌های نرم افزاری را نیز به این محصول ارائه نمی‌دهد و پس از مدت زمانی مشخص کاربران حتی امکان استفاده درست از این محصولات را نخواهند داشت.

آیفون 5c در اواسط سال 2014 به‌عنوان یک محصول میان رده از طرف شرکت اپل معرفی شد. این محصول که هم‌زمان با مک بوک پرو 15 اینچ نسل اول عرضه شده بود، توانایی زیادی در جلب توجه مخاطبین و کاربران نداشت و همین موضوعباعث شد تا شرکت اپل برای مدت زمانی مشخص فرایند تولید محصولات میان رده را کنار بگذارد.

در نهایت شرکت اپل در سال 2018 برای بار دیگر تصمیم گرفت تا محصولات میان رده خود را آماده تولید به بازار کند. آیفون XR و آیفون 11 که در سال‌های 2019 و 2020 آماده رونمایی شدند از حمله محصولات میان رده شرکت اپل و ادامه دهنده راه آیفون 5c در بازار محصولات الکترونیکی تولید شده توسط شرکت اپل بودند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420