لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از کنفرانس 22 مهر اپل انتظار داشت

هر آنچه باید از کنفرانس 22 مهر اپل انتظار داشت

 شرکت اپل شب گذشته دعوت‌نامه‌های مربوط به کنفرانس اکتبر خود را منتشر کرد و حالا ما میدانید که کنفرانس 22 مهر اپل قرار است زمانی برای معرفی آیفون 12 باشد.

در این میان، طبق رسم همیشه مجموعه‌ای از شایعات در مورد کنفرانس 22 مهر اپل منتشر شده و بسیاری از افراد ادعاهای زیادی را در مورد این رویداد مطرح کرده‌اند.

در ادامه تصمیم داریم تا هر آنچه باید از کنفرانس 22 مهر اپل انتظار داشته باشیم را بر اساس شایعات مرور کنیم و دید نسبی در برابر این رویداد پیدا کنیم:

زمان و نحوه برگزاری کنفرانس 22 مهر اپل 

اپل امسال تمامی رویدادهای خود را به صورت مجازی برگزار کرد. این موضوع به خاطر شیوع ویروس کرونا بود که باعث شد تا کنفرانس WWDC و کنفرانس سپتامبر به صورت یک ویدیوی ضبط شده منتشر شوند.

با توجه به این موضوع می‌توان گفت که اپل رویداد اکتبر خود را نیز به همین صورت برگزار کند. این رویداد شامل یک ویدیوی از قبل ضبط شده در محیط اپل پارک است که محصولات جدید شرکت اپل در آن‌ها معرفی خواهند شد.

زمان برگزاری این رویداد، 13 اکتبر 2020، معادل 22 مهر 1399 است و در ساعت 10 صبح به وقت غرب آمریکا، معادل 20:30 دقیقه شب به وقت تهران می‌شود. 

آیفون 12 مهم‌ترین محصول معرفی شده در جریان کنفرانس اپل

 

آیفون 12 بدون شک مهم‌ترین محصول معرفی شده در جریان این رویداد شرکت اپل است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که شرکت اپل چهار مدل تلفن هوشمند جدید را آماده معرفی می‌کند که با سایزهای 5.4 و 6.1 و 6.7 آماده عرضه خواهند شد. تمامی این تلفن‌های هوشمند مجهز به سیستم ارتباطی 5G خواهند بود و اپل امکاناتی ویژه را در آن‌ها به کاربران خود ارائه خواهد داد.

معرفی مک بوک ایر 2020 با پردازنده اپل سیلیکون


 

شرکت اپل احتمالاً از اولین کامپیوتر مک خود با عنوان مک بوک ایر 2020 همراه با پردازنده اپل سیلیکون رونمایی می‌کند. اپل در جریان کنفرانس WWDC 2020 از اپل سیلیکون و قابلیت‌های ویژه آن رونمایی کرد و حالا احتمالاً در جریان مک بوک ایر 2020 قرار است با این پردازنده آماده عرضه شود.

آغاز عرضه آیپدهای جدید

اپل در جریان کنفرانس سپتامبر از آیپدهای جدید خود رونمایی کرد و حالا پس از کنفرانس اکتبر احتمالاً این محصولات جدید را آماده عرضه به بازار جهانی خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373