لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توقف فروش محصولات متفرقه در آستانه فروش هدفون اپل

توقف فروش محصولات متفرقه در آستانه فروش هدفون اپل

با نزدیک شدن به عرضه و فروش هدفون اپل فروش محصولات برند Bose، Sonos و Logitech از طرف شرکت اپل کاملاً متوقف شده و فقط محصولات صوتی انحصاری این شرکت در اپل استورها باقی مانده است.

بنابر گزارش‌ بلومبرگ، اپل به طور ناگهانی فروش هدفون‌های دارای قابلیت حذف نویز برندهای Bose و هدفون‌ها و اسپیکرهای Sonos و Logitech را متوقف کرده است. از آنجایی که بارها شایعه معرفی و عرضه جدیدترین مدل هدفون اپل به گوش می‌رسد، احتمالاً این موضوع برای عدم جلب توجه مشتریان به این برندها و رقبا و در نهایت فروش محصولات آن‌ها بوده است.

در حال حاضر اگر در وب سایت رسمی اپل محصولاتی مثل اسپیکر Logitech یا هدفون‌های Bose برای خرید وجود ندارد و به جای آن این پیام نشان داده می‌شود که محصول مورد نظر موجود نیست. در عوض کاربران می‌توانند محصولات مشابهی را خریداری کنند که به صورت پیشنهادی به آن‌ها نشان داده می‌شود یا جمله صفحه مورد نظرتان پیدا نشد را مشاهده می‌کنید.

با توجه به این نگرش و عملکرد اپل صفحه محصولات هدفون و اسپیکر فقط شامل دستگاه‌های انحصاری این شرکت بوده و از محصولات رقبا خبری نیست. بنابر گزارش‌های رسیده از بلومبرگ، اپل به کارمندان خود تأکید کرده که حتی این محصولات از قفسه‌های فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌ها هم حذف کنند.

این اولین باری نیست که محصولات برند Bose از فروشگاه‌های اپل حذف شده و با اقدام اخیر اپل ضربه بزرگی به آن‌ها وارد شده است. زیرا مدتی است که همه خرده فروشی‌های خود را در تمام نقاط دنیا تعطیل کرده و برای فروش محصولاتش به اپل تکیه کرده بود.

شرکت Logitech هنوز برخی لوازم جانبی را در فروشگاه اپل ارائه می‌دهد اما دو برند دیگر تقریباً هیچ محصولی را در فروشگاه اپل ارائه نمی‌دهند. تا قبل از این اپل از بودن محصولات رقیب در فروشگاهش راضی بود و حتی اجازه می‌داد بهترین محصول برنده شود و به همین دلیل این تغییر رویه متحیر کننده است.

انتظار می‌رود رویداد بعدی اپل اواخر این ماه ۱۳ اکتبر برگزار شود. اپل در جریان این رویداد ممکن است از هدفون خود با عنوان ایرپاد استودیو رونمایی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373