لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست اپل قابلیت نمایش تصاویر هولوگرافیک را دارد

هدست اپل قابلیت نمایش تصاویر هولوگرافیک را دارد

 شایعات اخیر منتشر شده حاکی از آن است که هدست اپل قرار است قابلیت نمایش تصاویر هولوگرافیک را داشته باشد.

اطلاعات بیشتری از هدست اپل در جدیدترین پتنت این شرکت منتشر شده است که نشان می‌دهد با ترکیب واقعیت افزوده و واقعیت مجازی روی نمایشگر، اپل می‌تواند تصاویر هولوگرافیک را به کاربران نشان دهد. بنابراین هدست اپل توان نمایش تصاویر هولوگرافیک را خواهد داشت.

تصاویر هولوگرافیک می‌تواند در هر سه بعد المان‌ها را به شکل برجسته و کامل نشان دهد. سازمان ثبت اختراع آمریکا اخیراً یک پتنت از کمپانی اپل منتشر کرد که مربوط به نمایشگر هدست این شرکت می‌شود که شبیه عینک واقعیت افزوده است. وقتی کاربر این عینک را روی سر می‌گذارد، با ترکیب واقعیت افزوده و واقعیت مجازی محتوای کامپیوتری به صورت هولوگرافیک نمایش داده می‌شود.

اپل اظهار می‌کند که محتوای دنیای واقعی ممکن است مستقیماً از طریق بخش شفاف سیستم نوریتوسط کاربر دیده شود. همچنین سیستم نوری ممکن است برای مسیریابی تصاویر از آرایه یک یا چند پیکسلی در سیستم نمایشگر برای چشم کاربر استفاده کند.

امواج راهنما ممکن است در سیستم نوری گنجانده شود که اتصال دهنده تصاویر ورودی خواهد بود و برای اتصال تصاویر به امواج راهنما از آرایه‌های یک یا چند پیکسلی استفاده خواهد شد. اتصال دهنده‌های نوری خروجی ممکن است برای تشکیل یک تصاویر نهایی به صورت موج گونه استفاده شود.

اپل حتی برای اجزا به کار رفته در هدست جدید هم پتنت به ثبت رسانده است. اجزا نوری شامل قطب سازی پویا، هولوگرام‌های قابل تعویض، لنزهای قابل تنظیم و ثابت، راهنماهای موج، کوپلرها و غیره است.

پتنت هد ست اپل در اوت ۲۰۱۹ ثبت شده است. گفتنی است که زمان تولید و عرضه این محصول توسط اپل تعیین نشده است با این حال شایعات حاکی از آن است که شرکت اپل در بازه 2021 تا 2022 این محصول را آماده تجاری سازی و عرضه خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420