لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درآمد اپ استور دو برابر گوگل پلی استور است

درآمد اپ استور دو برابر گوگل پلی استور است

گزارش‌های منتشر شده از موسسه سنسور تاور حاکی از آن است که شرکت اپل در سه ماهه 2020 دو برابر شرکت گوگل از فروشگاه نرم افزاری اپ استور درآمد داشته است. در حقیقت گوگل پلی استور نصف اپ استور درآمد دارد.

بر اساس گزارش وب سایت سنسور تاور شرکت اپل در سه ماه سوم سال 2020 با رشد 33.8 درصدی نسبت به بازه مشابه در سال قبل توانسته رکورد قابل توجهی را در زمینه فروش اپلیکیشن‌های مختلف بزند. با توجه به این موضوع مشخص شده که شرکت اپل در این بازه، 23.3 درصد اپلیکیشن بیشتری را نسبت به سال گذشته از طریق اپ استور فروخته است. 

 رشد قابل توجه عرضه اپلیکیشن‌ها باعث شده تا درآمد اپ استور از فروش اپلیکیشن و بازی به 19 میلیارد دلار برسد. این در حالی است که پلی استور در همین بازه زمانی تنها 10.3 میلیارد دلار اپلیکیشن و بازی فروخته است. این اطلاعات نشان می‌دهد که تنها بخشی از مهم‌ترین سرویس‌های آنلاین شرکت اپل درآمد فوق‌العاده‌ای را برای این کمپانی قدرتمند به ارمغان آورده‌اند.

  در این میان، سنسور تاور اعلام کرده کهاپلیکیشن تیک تاک همچنان پردانلودترین نرم افزار عرضه شده در اپ استور و گوگل پلی بوده است. پس از تیک تاک به ترتیب اپلیکیشن زوم، یوتیوب، اینستاگرام، واتساپ و فیس‌بوک از مهم‌ترین نرم افزارهای برتر عرضه شده در اپ استور بوده‌اند

  اطلاعات سنسور تاور تائید کرده که تیک تاک به عنوان پراستفاده‌ترین اپلیکیشن جهانی در میان تمام نرم افزارهای پلتفرم موبایل شناخته می‌شود و این موضوع باعث شده تا کاربران زیادی به دانلود و نصب آن جذب شود. این در حالی است که جنگ تجاری آمریکا و چین حرف‌هایی از مسدود شدن دسترسی کاربران آمریکایی از این اپلیکیشن را به میان آورده بود و حالا مشخص شده که این اپ همچنان در میان کاربران محدودیت دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373