لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل علیه یک فروشنده غیرقانونی آیفون بازیافتی شکایت کرد

اپل علیه یک فروشنده غیرقانونی آیفون بازیافتی شکایت کرد

 اپل یک شرکت کانادایی را که مسئول بازیافت وسایل الکترونیکی بوده به فروش غیرقانونی آیفون بازیافتی و سایر دستگاه‌های الکترونیکی متهم کرده و علیه آن شکایت کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اخیراً شرکت کانادایی Geep که بازیافت وسایل الکترونیکی اپل را بر عهده داشته به فروش غیرقانونی آیفون بازیافتی و سایر دستگاه‌های الکترونیکی متهم شده است. شرکت کانادایی مسئولیت این عمل را به عهده سه کارمند خود گذاشته ولی بررسی‌ها نشان می‌دهد که این افراد از مدیران اجرایی بوده‌اند.

اپل از این شرکت کانادایی متخصص در بازیافت وسایل الکترونیکی شکایت کرده است. در حالی که تصور می‌شد اجزای این دستگاه‌ها از هم جدا و بازیافت می‌شود، این شرکت حدود ۱۰۳۸۴۵ هزار مورد از این قطعات را به صورت بازیافتی فروخته است. اما شرکت کانادایی از خود دفاع کرده و مسئولیت این کار را به عهده کارمندان سطح بالا گذاشته که معلوم شده از مدیران اجرایی شرکت بوده‌اند.

پرونده شکایت اپل در ماه ژانویه علیه شرکت Geep منتشر شده و آن‌ها در جولای پرونده خود را ارائه داده‌اند. گفته می‌شود که اپل به دنبال جبران خسارت تمام سود حاصل از فروش دستگاه‌ها و ۳۱ میلیون دلار کانادا یا ۲۳.۳ میلیون دلار آمریکا غرامت از شرکت مورد نظر است. Geep می‌خواهد در صورت صحت این موضوع غرامت را همان مدیران اجرایی پرداخت کنند.

اینکه اپل چطور متوجه ماجرای سرقت و فروش دستگاه‌ها و آیفون‌های بازیافتی شده مربوط به زمانی است که اپل در حال بررسی انبارهای Geep بود که یکی از تولید کنندگان متوجه سرقت برخی مدل‌های مشخص دستگاه‌ها شد و حدس زدند به فروش رفته باشند.

سپس اپل شماره‌های سریال را بررسی کرد و متوجه شد که ۱۸ درصد از دستگاه‌هایی که به شرکت کانادایی فرستاده شده در شبکه چند اپراتور در حال استفاده است. اپل همچنین تائید کرد که تعداد دستگاه‌هایی که به سرقت و فروش رفته را بیش از ۱۰۳۸۴۵ عدد می‌داند زیرا آیپد و اپل واچ فقط با شبکه اینترنتی وای فای سازگار هستند و در شبکه‌های مخابراتی دیده نمی‌شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420