لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک او اس موهاوای 10.14.6 منتشر شد

مک او اس موهاوای 10.14.6 منتشر شد

اپل آپدیت الحاقی جدیدمک او اس موهاوای 10.14.6 را با رفع اشکالات مهم آن منتشر کرد.

به گزارش 9to5mac به تازگی اپل آپدیت الحاقی مک او اس موهاوای 10.14.6 را منتشر کردi و مشکل‌هایی که موجب کاهش سرعت مک می‌شد را برطرف کرده است. مرورگر سافاری ۱۴ که ماه گذشته برای کاربران مک او اس موهاوای منتشر شده و به دلیل ایجاد مشکل برای برخی کاربران غیر قابل دسترسی شده بود، با این به روز رسانی دوباره راه اندازی و آماده کار به صورت بهینه شده است.

گزارش منتشر شده حاکی از آن است که نسخه آپدیت امنیتی موهاوای ۲۰۲۰-۰۰۵ منتشر شده در سپتامبر، موجب برخی مشکلات برای کاربران مک شده است. کاربران گزارش کرده‌اند که سرعت دستگاه‌های آن‌ها در کنار برخی خطاهای دیگر سیستم بدون دلیل کم می‌شود.

نسخه آپدیت سافاری ۱۴ که قبل از انتشار عمومی مک او اس بیگ سور و همراه با سافاری از پیش نصب شده، در دسترس کاربران مک او اس موهاوای قرار گرفته است، موجب می‌شود که مرورگر اپل برای برخی کاربران کار نکند.

آپدیت الحاقی مک او اس موهاوای 10.14.6 ، تمام اشکالات آپدیت امنیتی موهاوای ۲۰۲۰-۰۰۵ همچنین مشکلات مربوط به سافاری ۱۴ را برطرف کرده است. آپدیت را می‌توان از طریق منو آپدیت نرم افزار اپلیکیشن System Preferences در مک او اس دانلود و نصب کرد.

مک او اس موهاوای از سال 2018 آماده انتشار شد، هر چند که اپل تا به امروز اقدام به عرضه نسخه‌های جدیدتر سیستم عامل مک برای کاربران کرده، اما بسیاری از کاربران به دلیل مشکلاتی که در نسخه مک او اس کاتالینا وجود داشته، همچنان تصمیم به استفاده از این نسخه قدیمی دارند. همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل آپدیت‌های جدیدی را برای آن عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373