لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی اپلیکیشن EL Trackpad | آیفون را به ترک پد تبدیل کنید

معرفی اپلیکیشن EL Trackpad  | آیفون را به ترک پد تبدیل کنید

 اپلیکیشن EL Trackpad با استفاده از اشاره‌های حرکتی آیفون یا آیپد را به ترک پد مک تبدیل می‌کند.

در اپ استور اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارند که کمک می‌کنند تا از طریق آیفون یا آیپد بتوانید مک را کنترل کنید. اخیراً اپلیکیشن جدیدی به اپ استور اضافه شده که با استفاده از آن می‌توان آیفون یا آیپد را به ترک پد واقعی مک تبدیل کرد. این قابلیت حرکات متعددی مثل اسکرول کردن، زوم کردن و سایر موارد را پشتیبانی می‌کند.

کاربران اپل ممکن است نرم افزارهای مشابه اپلیکیشن EL Trackpad را امتحان کرده باشند اما هیچ‌کدام از آن‌ها شبیه این برنامه نیستند. این اپلیکیشن به کاربر اجازه می‌دهد که بدون تأخیر حرکاتی را اجرا کند که هنگام کار با ترک پد مجیک اپل نیز همان تجربه را داشته است.

به این ترتیب با استفاده اشاره‌های حرکتی می‌توان موارد زیادی را اجرا کرد که شامل تپ کردن با دو انگشت برای کلیک راست، کوچک و بزرگنمایی کردن، اسلاید کردن با دو انگشت، چرخاندن موارد مختلف، درگ اند دراپ، همچنین می‌توان با استفاده از سوایپ چهار انگشت Mission Control را باز کرده و با سوایپ کردن به پایینExpose App باز شود.

استفاده کردن از اپلیکیشن EL Trackpad بسیار راحت و آسان است زیرا به هیچ گونه فرآیند پیچیده یا تنظیم پیشرفته‌ای برای کار کردن نیاز ندارد.

توصیه می‌شود همه کاربران نسخه کلاینت آی او اس را روی آیفون، آیپد و نسخه مک او اس را روی کامپیوتر خود دانلود و نصب کنند. سپس از طریق مک به System Preferences وارد شده و دسترسی‌های لازم برای کارکرد اپلیکیشن EL Trackpad را ارائه دهند.

این برنامه ارزش ویژه‌ای دارد زیرا درمواقعی که کاربر به موس یا ترک پد دسترسی نداشته باشد کمک بسیار زیادی می‌تواند بکند. اما تنها نقطه ضعف این اپلیکیشن عدم امکان استفاده از آن به صورت بی‌سیم است و حتماً باید از طریق USBآیفون یا آیپد را به مک متصل کرد.

در حال حاضر این اپلیکیشن در اپ استور به عنوان برنامه آزمایشی موجود است و کاربران می‌توانند نسخه کامل آن را از طریق خرید درون برنامه‌ای با قیمت 3.99 دلار دریافت کنند. با هر مدل آیفون، آیپاد تاچ و آیپد با سیستم عامل آی او اس ۱۰ به بعد و برای سیستم عامل مک او اس High Serria به بعد کار می‌کند.

برای خرید این اپلیکیشن می‌توانید ابتدا گیفت کارت آیتونز را خریداری کرده و پس از آن اقدام به شارژ حساب کاربری و خرید آن از اپ استور کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420