لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

های پرسویت ریمستر از طرف الکترونیک آرتس عرضه می‌شود

های پرسویت ریمستر از طرف الکترونیک آرتس عرضه می‌شود

 Need For Speed: Hot Pursuit یکی از پرطرفدارترین بازی‌های توسعه داده شده از طرف الکترونیک آرتس است و حالا این شرکت در تلاش برای عرضه نسخه ریمستر آن است.

نسخه ریمستر نید فور اسپید: های پرسویت قرار است برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 آماده عرضه شود و حالا الکترونیک آرتس در تلاش است تا تست‌های نهایی این بازی را انجام دهد.

برخی از منابع خبری حاکی از آن است که این بازی قرار است در روز 5 اکتبر، یعنی فردا آماده معرفی در وب سایت رسمی الکترونیک آرتس شود. وب سایت رسمی این شرکت توسعه دهنده بازی‌های ویدیویی از همین حالا در حال نمایش یک شمارش معکوس برای معرفی یک بازی جدید است و معلوم نیست که دقیقاً چه عنوان جدیدی قرار است از طریق آن معرفی شود.

اما حالا برخی از شایعات حاکی از آن است که شرکت الکترونیک آرتس تصمیم دارد تا نسخه ریمستر Need For Speed: Hot Pursuit آماده عرضه به کاربران کند.

البته این موضوع از طرف اکانت توییتری نید فور اسپید نیز تنها چند ساعت پس از انتشار این شایعات تائید شده است و شرکت الکترونیک آرتس بر عرضه این بازی در آینده نزدیک مهر تائید زده است.

این نسخه ریمستر قرار است دارای کیفیت بهتری نسبت به گذشته باشد و بهترین ظاهر ممکن را نسبت به گذشته داشته باشد. این موضوع توسط برخی از اکانت‌های توییتری دیگر نیز تائید شده که نشان می‌دهد که شرکت الکترونیک آرتس حتی این نسخه جدید را برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ نیز عرضه می‌کند. با این حال هنوز به صورت رسمی این بازی معرفی و آماده عرضه نشده و باید تا روز 5 اکتبر منتظر بود و دید که این شرکت دقیقاً چه چیزی را آماده عرضه به کاربران خواهد کرد. گفتنی است که برخی از شایعات خبر از عرضه ابتدایی این بازی در انگلستان و کره جنوبی دارند که البته توسط هیچ منبع خبری قابل اعتمادی تائید نشده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373