لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی ۶ با تراشه A14 عرضه خواهد شد

اپل تی وی ۶ با تراشه A14 عرضه خواهد شد

شایعات نشان می‌دهد که اپل تی وی ۶ با تراشه‌های A12 و A14 کنترل جدید و قابلیت اجرای بازی در سطح کنسول‌ها را خواهد داشت.

شایعات اخیر منتشر شده حاکی از آن است که اپل در حال کار کردن روی اپل تی وی ۶ است. یک پست توییتری اخیراً اطلاعاتی درباره محصولی جدید از اپل به اشتراک گذاشته است.

این پست توییتری ادعا کرده که اپل در حال آماده سازی ست تاپ باکس جدید چند کاره است که بر مبنای دو نوع تراشه شامل A12 و چیپ مشابهA14X است. همچنین به یک کنترلر جدید اشاره کرده که معلوم نیست Siri Remote ( کنترل از راه دور با قابلیت Siri) آپدیت شده است یا طراحی جدید اپل به شمار می‌آید.

شایعات نشان می‌دهند که اپل در حال همکاری با توسعه دهندگان است که برای تقویت سرویس بازی‌ها، بازی‌های با کیفیت در سطح کنسول در اپل آرکید قابل اجرا بشود. نکته قابل توجه این است که برخی بازی‌ها فقط با تراشه A13 و تراشه‌های بعد از آن قابل اجرا خواهند بود. بنابراین برای دسترسی به موارد اضافه شده به اپل آرکید جدید، باید اپل تی وی آپدیت شده ارائه شود.

در ماه فوریه نشانه‌هایی از اپل تی وی ۶ با تراشه بیونیک A12 در آی او اس ۴/۱۳ بتا کشف شد. با وجود یک پردازشگر به روز شده و یک نام رمز «T1125»، شایعات قبلی نشان می‌دهد که اپل تی وی جدید از ظرفیت بالای ذخیره سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت برخوردار است.

جان پروزر افشاگر محصولات اپل قبلا اشاره کرده بود که اپل تی وی جدید مجهز به تراشه A12X Bionic خواهد بود و شایعه دیگری نشان می‌داد که در اپل تی وی جدید از چیپ A14 استفاده خواهد شد، همان تراشه آیپد ایر نسل چهارم که انتظار می‌رود در آیفون نسل جدید یا آیفون ۱۲ به کار برده شود.

اپل تراشه A14 Bionic را برای اولین بار با آیپد ایر در رویداد سپتامبر معرفی و عرضه کرد. بنچ‌مارک‌های جدید نشان می‌دهند که تراشه A14 Bionic عملکرد قابل توجه و چشمگیری نسبت به تراشه قبلی A13 Bionic ارائه داده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420