لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل: اگر با مشکل آیفون یا اپل واچ مواجه هستید، اقدام به ریست کامل کنید

اپل: اگر با مشکل آیفون یا اپل واچ مواجه هستید، اقدام به ریست کامل کنید

 صفحه رسمی پشتیبانی اپل از کاربران درخواست کرده تا اگر پس از دانلود و نصب آی او اس 14 و واچ او اس 7 در کارکرد مشکل دارند، اقدام به ریست دستگاه‌های خود کنند. در حقیقت اپل از کاربران خواسته تا برای رفع مشکل آیفون و اپل واچ اقدام به ریست کامل کنند.

بسیاری از کاربران از زمان عرضه آی او اس 14 در اوایل سپتامبر سال جاری میلادی با مشکل آیفون در زمینه مصرف باتری مواجه شده‌اند. گزارش‌های منتشر شده از کاربران نشان می‌دهد که مصرف باتری از 90 تا 3 درصد تنها در یک ساعت انجام می‌شود.

علاوه بر این، مشکلات بسیار زیادی در زمینه ارتباط و حتی آپدیت کردن واچ او اس برای کاربرانی که از اپل واچ استفاده می‌کنند پیش آمده است. در این میان، شرکت اپل از کاربران خواسته تا در صورت مواجه شدن با مشکل آیفون و اپل واچ اقدام به ریست کامل دستگاه‌های خود کنند.

اپل در این میان، حتی آپدیت آی او اس 14.0.1 را نیز برای رفع مشکلات مربوط به این نسخه منتشر کرده اما هنوز بسیاری از کاربران با مشکلاتی نظیر مسدود شدن امکان دسترسی به محتوای ذخیره شده در آیکلود و موارد دیگر مواجه هستند.

اپل مشخصاً به کاربران آی او اس 14 و واچ او اس 7 اعلام کرده که اگر با مشکل مدیریت اطلاعات و دیتاهای بخش Health یا مدیریت GPS در آیفون و اپل واچ مواجه هستند باید تمامی اطلاعات خود را پاک کرده و اپل واچ یا آیفون را به‌صورت مجدد راه اندازی کنند.

گفتنی است که این کار باعث می‌شود تا تمامی اطلاعات کاربران در آیفون و اپل واچ پاک شود. به همین دلیل گرفتن بکاپ از دستگاه‌ها پیش از هر اقدامی ضروری است.

لازم به ذکر است که این مطلب با توجه به گفته‌های شرکت اپل درج شده و صحت و درستی آن برای اِن آی سی قابل بررسی و تائید نیست. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373