لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب به دستگاه‌های آی او اس ۱۴ برگشت

قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب به دستگاه‌های آی او اس ۱۴ برگشت

 قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب در آی او اس ۱۴ در دسترس همه کاربران قرار گرفته و این قابلیت برای بار دیگر بازگشته است.

این ویژگی برای دیدن ویدیوها بسیار کاربردی است و با استفاده از آن می‌توان ویدیوها را در یک پنجره کوچک در کنار سایر اپلیکیشن‌ها تماشا کرد. برای فعال کردن این قابلیت بدون نیاز به تنظیمات گوشی به راحتی ویدیو را اجرا کرده و از قسمت پایین نمایشگر به سمت بالا سوایپ شود.

مشکل از آنجا شروع شد که این ویژگی پس از عرضه نسخه نهایی آی او اس 14 در اپلیکیشن یوتیوب کار نمی‌کرد و کاربر مجبور بود با مرورگر سافاری از آن استفاده کند یا باید اکانت پریمیوم یوتیوب را فعال میکردو

اول اکتبر وب‌سایت یوتیوب با یک تغییر آشکار و کاربردی کاربران خود را شگفت زده کرده و به دستگاه‌های آی او اس ۱۴ اجازه داده که بدون داشتن اکانت پریمیوم از قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب ویدیوها استفاده کنند.

یوتیوب مدتی بعد از انتشار آی او اس ۱۴ این قابلیت را عرضه کرده است. در آن زمان استفاده از قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب فقط مختص به کاربران با اکانت پریمیوم بود. با تغییر اخیر هر کاربر می‌تواند از این ویژگی استفاده کند.

سیستم عامل آی او اس ۱۴ که اخیراً رونمایی و عرضه شده برای اولین بار قابلیت تصویر در تصویر را در آیفون ارائه کرده و اپلیکیشن‌ها مجبور هستند برای ارائه این قابلیت تغییراتی را در آپدیت های جدید خود اعمال کنند.

با وجود اینکه آیپد او اس برای مدتی این قابلیت را ارائه داده اما اپلیکیشن رسمی یوتیوب از قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب برای هیچ‌یک از کاربران خود پشتیبانی نکرده است.

تا قبل از ایجاد این تغییر، گزارش‌ها نشان می‌داد که یوتیوب در حال آزمایش کردن این ویژگی است ولی هیچ گونه بیانیه‌ای صادر نشده بود و به همین دلیل هنوز معلوم نیست که این تغییر در یوتیوب احتمالاً موقتی ایجاد شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373