لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی اپلیکیشن اپل تی وی از پخش ویدیوهای یوتیوب 4k برگشت

پشتیبانی اپلیکیشن اپل تی وی از پخش ویدیوهای یوتیوب 4k برگشت

یکی از ویژگی‌های مشخص و برجستهتی وی او اس ۱۴ جدید پشتیبانی بهتر از ویدیوهای 4K بوده اما وقتی این نسخه منتشر شد کاربران اپل تی وی 4K به سرعت متوجه عدم دسترسی به آن شدند.

قابلیت پخش ویدیو با رزولوشن 4k در اپل تی وی گنجانده شده ولی ویدیوهای 4K یوتیوب قادر به پشتیبانی نرم افزاری از تراشه جدید اپل تی وی نبودند.

آنچه مشخص است اپل تی وی از زمان عرضه نسخه 14 سیستم عامل خود نمی‌توانست از ویدیوهای 4K یا HDR از یوتیوب پشتیبانی کند. در واقع اپل تی وی به دلیل طراحی سخت افزاری خاص خود، نمی‌تواند به صورت مستقیم و عادی از ویدیوهای 4K یوتیوب پشتیبانی کند و گوگل به عنوان توسعه دهنده یوتیوب باید تغییراتی را از لحاظ سخت افزاری در این محصولات اعمال میکده.

طبق گزارش‌های منتشر شده در Reddit از طرف کاربران، تغییراتی مبنی بر پشتیبانی از ویدیوهای یوتیوب 4K در حال ارائه است. کاربران زیادی گزارش کرده‌اند که در حال تماشای ویدیوهای در حال پخش گزینه 4K در تی وی او اس ۱۴، تی وی او اس ۱/۱۴ و تی وی او اس ۲/۱۴ حذف شده و برخی نیز خبر از بازگشت آن‌ها را داده‌اند.

البته پشتیبانی 4K هنوز برای تمام کاربران ارائه نشده ولی در آزمایش‌های انجام شده توسط برخی از وب سایت‌ها مشخص شده که همچنان برخی از کاربران به 1080p محدود هستند.

در حالی که به نظر می‌رسید برای برخی افراد محتوای4K قابل دسترسی است اما آن‌ها قادر به فعال کردن HDR نبودند و ویدیوهای 4K به ۳۰ فریم در ثانیه محدود شده‌اند.

مشخص نیست که آیا عدم فعال شدن یا کمبود HDR موقتی است یا محدودیتی در ارائه 4K برای اپل تی وی وجود دارد. همچنین معلوم نیست که محتوای 4K برای همه کاربران قابل دسترسی خواهد بود.

به نظر می‌رسد این پشتیبانی در حال ارائه است، چرا که توسعه دهندگان یوتیوب در ماه سپتامبر گفته که اپل تی وی 4K از پخش یوتیوب 4K به زودی پشتیبانی خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373