لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گرگ جزویک رئیس بازاریابی جهانی اپل شد

گرگ جزویک رئیس بازاریابی جهانی اپل شد

اپل روز گذشته صفحه Leadership خود را به روز رسانی کرده تا نام گرگ جزویک را به عنوان جانشین فیل شیلر در سمت معاون ارشد بازریابی جهانی اپل اضافه کرده است.

بر اساس گزارش MacRumors اپل در ماه اگوست اعلام کرد که فیل شیلر از پست ریاست بازاریابی جهانی اپل کنار رفته و گرگ جزویک به جای او برگزیده شده است. اپل در آن زمان هیچ جدول زمانی برای تغییر رهبری خود در این حوزه ارائه نداد اما به نظر می‌رسد که اخیرا آن را انجام داده است.

فیل شیلر یکی از چهره‌های برجسته اپل بوده و بعداز بازگشت استیو جابز به اپل عضو تیم اجرایی شرکت بوده است. او سالها در پست ریاست بازاریابی اپل قرار گرفت و بسیاری می‌گویند موفقیت فروش جهانی اپل مدیون شیلر بوده است.

فیل شیلر به عنوان «Apple Fellow» همچنان به رهبری اپ استور و رویدادهای اپل ادامه می‌دهد ولی مسولیتی در تصمیم گیریهای بازاریابی اپل نخواهد داشت. شیلر می‌گوید دلیل این کناره گیری از ریاست بازاریابی این بوده که می‌خواهد اوقاتی را به خانواده، دوستان و برنامه‌های شخصی خود اختصاص دهد.

شیلر اپل را ترک نمی‌کند و تایید کرده تا وقتی شرکت بخواهد آنجا می‌ماند. وقتی خبر انتقال او اعلام شد کوک مدیر عامل اپل گفت که از داشتن گرگ جزویک معروف به «جاز» هیجان زده شدم. همچنین اشاره کرد که اپل امروزی مدیون زحمات فیل شیلر است. مشارکتهای او گسترده، وسیع و عمیق هستند. همچنین او در پست جدیدش همکاری باورنکردنی و راهنماییهای چند دهه خود را ادامه خواهد داد.

نظر او راجع به گرگ جزویک این است که سالهای زیادی که در پست مدیریت بازاریابی محصولات سازمان بوده او را کاملا متناسب و سازگاربا پست جدیدش کرده و انتقال کامل او در لحظه ای که تیم درگیر کارهای مهم و مهیج بوده را تضمین می‌کند.

جزویک حالا مدیر محصولات و بازاریابی محصول، توسعه ارتباطات، تحقیقات بازار، مدیریت کسب و کار و آموزش، کارآفرینی و بازاریابی جهانی اپل است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373