لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران می‌توانند واقعیت مجازی فلایت سیمولاتور را از همین حالا تست کنند

کاربران می‌توانند واقعیت مجازی فلایت سیمولاتور را از همین حالا تست کنند

شرکت مایکروسافت در حال تست قابلیت واقعیت مجازی فلایت سیمولاتور است و به زودی تصمیم به عرضه این قابلیت به تمامی کاربران را دارد.

البته گفته‌های منتشر شده در وب سایت Euro Gamers نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت از همین حالا امکان تست قابلیت واقعیت مجازی فلایت سیمولاتور را برای کاربران کامپیوترهای شخصی باز گذاشته است و به زودی این امکان را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

مایکروسافت مدت‌ها است که روز فناوری واقعیت ترکیبی کار می‌کند، اما هنوز محصولات قابل توجهی چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری برای آن‌ها به صورت تجاری سازی و عمومی عرضه نکرده است. مایکروسافت هدست واقعیت ترکیبی هولولنز را از سال 2015 آماده تولید و عرضه کرده و از طرف دیگر تورهای مجازی را از طریق اپلیکیشن نقشه خود به کاربران ارائه داده است. با این حال عرضه واقعیت مجازی فلایت سیمولاتور اولین گام جدی مایکروسافت برای تجاری سازی این فناوری در محصولاتش به حساب میاید.

بر اساس گزارش‌ها قرار است کاربرانی که از پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند در کامپیوترهای ویندوزی خود استفاده می‌کنند، امکان اجرای این قابلیت را در بازی فلایت سیمولاتور داشته باشند.به عنوان مثال مایکروسافت تأکید کرده که حداقل سخت افزار لازم برای اجرای این سرویس کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1080 به همراه یکی از هدست های واقعیت مجازی تائید شده در کامپیوترهای ویندوزی است.

کاربران می‌توانند پشتیبانی از این قابلیت در کنار نسخه دایرکت ایکس خود برای اجرای آن را در بخش dxdiag در سیستم عامل ویندوز مشاهده کنند.

گفتنی است که این قابلیت به گونه‌ای طراحی شده که اکثر کاربران کامپیوترهای گیمنگ امکان اجرای آن را داشته باشند. بنابراین تمامی کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز که از کارت گرافیکی کاربردی استفاده می‌کنند می‌توانند به این قابلیت‌های جدید دسترسی داشته باشند و از آن طریق فلایت سیمولاتور را به صورت واقعیت مجازی تجربه کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373