لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سایز آیفون 13 در تمامی مدل‌ها مشخص شد

سایز آیفون 13 در تمامی مدل‌ها مشخص شد

شرکت اپل هنوز به‌صورت رسمی آیفون 12 را معرفی و آماده عرضه نکرده و حالا شایعاتی از سایز آیفون 13 توسط تحلیلگری به نام Ross Young منتشر شده است.

بر اساس ادعای این تحلیلگر شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2021 از چهار تلفن هوشمند از زیر شاخه آیفون 13 رونمایی کند. این تلفن‌های هوشمند شامل دو مدل با نام‌های آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس هستند که به ترتیب با سایزهای 6.67 و 6.06 آماده عرضه می‌شوند. این دو محصول مجهز به نمایشگر OLED بوده از سیستم احراز هویت فیس آیدی استفاده می‌کنند. علاوه بر این، هر دو تلفن هوشمند یاد شده قرار است دارای دوربین سه‌گانه باشند که با فناوری جدیدی به نام SensorShift آماده عرضه خواهند شد.

علاوه بر این، اپل تصمیم دارد تا در سال 2021 میلادی دو تلفن هوشمند میان رده دیگر را نیز معرفی کند. این محصولات که هنوز نام آن‌ها از طریق تحلیلگر یاد شده تائید نشده، قرار است دارای نمایشگر OLED با سایز 6.06 و 5.42 باشند. سیستم احراز هویت این دو تلفن هوشمند نیز از طرف ادعا کننده این شایعات معلوم نشده و مشخص نیست که این محصولات از فیس آیدی استفاده می‌کنند یا مجهز به سنسور تاچ آیدی خواهند شد.

با این حال آنچه محرز شده این است که سایز نمایشگر به خاطر تغییر ابعاد ناچ در تمامی این تلفن‌های هوشمند تغییر خواهد کرد. علاوه بر این، Ross Young تأکید کرده که دو تلفن هوشمند میان رده از سری آیفون 13 که قرار است با سایزهای 6.06 و 5.42 تولید شوند مجهز به دوربین دوگانه باشند که قابلیت‌ها و توانایی‌های لنزهای تعبیه شده در آن‌ها هم تراز آیفون 12 پرو مکس خواهد بود.

تمامی این تلفن‌های هوشمند قرار است با فناوری نسل پنجم 5G آماده عرضه شوند با این حال نوع این فناوری‌ها بر اساس کارکرد در میان سری میان رده و رده بالا متفاوت خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420