لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس های اپل برای ایکس باکس عرضه میشود

سرویس های اپل برای ایکس باکس عرضه میشود

 شرکت اپل در حال مذاکره با شرکت مایکروسافت است تا بتواند سرویس اپل تی وی پلاس را برای کنسول‌های ایکس باکس آماده عرضه کند.

بر اساس گزارش وب سایت 9to5mac شرکت اپل تصمیم دارد تا از طریق همکاری مشترک با مایکروسافت سرویس‌های ویژه و انحصاری خود را از طریق مایکروسافت استور در کنسول‌های ایکس باکس آماده عرضه کند.

این قابلیت در صورت عرضه به کاربران اجازه می‌دهد تا از کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس برای نصب و اجرای اپل تی وی پلاس و مشاهده محتوای ارائه شده در آن‌ها استفاده کنند.

اپل همچنین در تلاش است تا به زودی امکان استفاده از سرویس اپل موزیک را در ایکس باکس‌ها فراهم کند. گفتنی است که کاربران ایکس باکس از همین حالا به اپلیکیشن اسپاتیفای که رقیب بزرگ اپل در زمینه عرضه سرویس استریم موزیک اپل موزیک است دسترسی داشته باشند.

همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل نیز تصمیم داشته باشد تا سرویس‌های خود را از طریق مایکروسافت استور در اختیار کاربران ایکس باکس قرار دهد.

گفتنی است که برخی از شایعات و پیش بینی‌های منتشر شده از طرف 9to5mac حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا برخی از محصولات نرم افزاری خود را از طریق سرویس اپل آرکید نیز در ایکس باکس‌ها ارائه دهد. کنسول‌های ایکس باکس از همین حالا سرویس‌های اشتراکی یوبی سافت و الکترونیک آرتس را آماده اجرا دارند و در آینده نزدیک نیز ممکن است اپل آرکید به این جمع اضافه شود.

کنسول‌های ایکس باکس می‌توانند علاوه بر اجرای بازی‌های مختلف، همانند یک ست تاپ باکس دیجیتالی هوشمند تمامی امکانات مربوط به اجرای محتوای صوتی و تصویری را به کاربران ارائه دهند و همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل نیز در تلاش برای ارائه این قابلیت‌ها به کاربران ایکس باکس باشد.

گفتنی است که اپل هنوز رایزنی‌ها برای ارائه این خدمات در پلی استیشن‌ها را با شرکت سونی انجام نداده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373