لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کریگ فدریگی در مورد قابلیت تشخیص دست خط در آیپد او اس 14 توضیح داد

کریگ فدریگی در مورد قابلیت تشخیص دست خط در آیپد او اس 14 توضیح داد

اپل از زمان عرضه آیپد او اس 14 به کاربران، قابلیت تشخیص دست خط را با عنوان Scribble آماده عرضه کرده است. حال کریگ فدریگی به عنوان مدیر بخش توسعه نرم افزاری اپل در مصاحبه اخیر خود نحوه کارکرد این قابلیت را توضیح داده است.

آیپد او اس 14 با استفاده از این قابلیت می‌تواند به صورت لحظه‌ای دست خط‌های کاربر را از طریق اپل پنسل را دریافت و با پردازش خاص آن‌ها را به متن تایپ شده تبدیل کند. البته این قابلیت اولین بار نیست که توسط یک شرکت فناوری به کاربران ارائه می‌شود، تا پیش از این گوگل در بسیاری از تبلت‌های اندرویدی و مایکروسافت نیز در سری محصولات سرفیس که از قلم استایلوس استفاده می‌کنند نیز چنین قابلیت را به کاربران ارائه داده بودند.

کریگ فدریگی مدیر توسعه نرم افزار شرکت اپل در مصاحبه اخیر خود با Popular Mechanics در مورد نحوه کارکرد این قابلیت توضیح داده است:

زمانی که حرف از توسعه قابلیت درک دست خط به میان آمد، ما شروع به جمع آوری [اطلاعات] کردیم. ما افرادی را از سراسر دنیا جمع کردیم و از آن‌ها درخواست کردیم تا بنویسند. ما به آن‌ها اپل پنسل را دادیم و از آن‌ها خواستیم تا با سرعت زیاد یا با سرعت کم بنویسند. از آن‌ها در خواست کردیم تا تیتر بنویسند و هر تغییری که بود را امتحان کردیم.

روشی که ما به کار گرفتیم از روش ساده و پیش پا افتاده بسیاری از رقبایمان که صرفاً یک اسکن و آنالیز ساده از دست خط موجود می‌کرد متفاوت است. برای فناوری اپل، آمار، اعداد و ارقام کافی نیست. ما نیاز به این داشتیم که روشی را پیدا کنیم که هر حرف را شناسایی کنیم. اگر روش نوشتن هر نفر را یاد می‌گرفتیم، آنگاه می‌توانستیم هر نوشته‌ای را پیش بینی کنیم. این مسئله بود که باعث شد تا روش تشخیص دست خط ما با رقبا متفاوت شود. 

کریگ فدریگی

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420