لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا حذف آداپتور از بسته بندی اپل واچ و آیفون به محیط زیست کمک می‌کند؟

آیا حذف آداپتور از بسته بندی اپل واچ و آیفون به محیط زیست کمک می‌کند؟

اپل از سال 2020 میلادی تصمیم گرفته تا عرضه آداپتور شارژر همراه با محصولات خود را متوقف کند. این موضوع را البته اپل با بهانه کمک به محیط زیست انجام داده است. اما واقعاً اپل با این کار چقدر به حفظ محیط زیست کمک کرده است؟

وب سایت The Verge در مقاله‌ای مفصل تصمیم گرفته تا این موضوع را با یک دیدگاه متفاوت مورد بررسی قرار دهد. در مقاله‌ این وب سایت، مشخصاً روی اپل واچ و نحوه شارژ شدن آن به عنوان یک وسیله الکترونیکی مدرن تمرکز شده است.

در این مقاله به این موضوع اشاره شده است که شرکت اپل از سال 2015 تاکنون روند طراحی شارژرهای اپل واچ را تغییری نداده است. اپل از اپل واچ نسل اول که با «سری صفر» نیز امروزه شناخته می‌شود، از شارژرهایی مگنتی استفاده کرده که به‌صورت انحصاری تولید و آماده عرضه می‌شدند.

اپل این شارژرها را ترکیبی از پدهای شارژ وایرلس مدرن و شارژرهای مگ سیف معرفی کرده است. اما حقیقت این است که اپل در طول پنج سال گذشته تلاشی برای تولید اپل واچ‌ها با استفاده Qi نکرده است.

هر چند که اپل به سازندگان اکسسوری های مختلف اجازه داده که شارژرهای اپل واچ را تحت لایسنس MFI تولید و آماده عرضه کنند، اما این موضوع باعث شده تا کاربران اپل واچ‌ها برای شارژ دستگاه‌های خود همچنان نتوانند از یک کابل، شارژر، پاور بانک استاندارد استفاده کند.

این مسئله در کنار اینکه امروزه اپل با بهانه اینکه تولید بیش از اندازه شارژر به محیط زیست آسیب میزند، باعث شده تا وب سایت The Verge اعلام کند که فعالیت شرکت اپل برای حذف آداپتور و در عین حال تأکید بر حفظ محیط زیست بی‌اساس است.

این وب سایت در انتها تأکید می‌کند که اگر اپل واچ با استفاده QI امکان شارژ را داشت، کاربران دیگر نیاز به خرید شارژر یا پاور بانک جداگانه برای ساعت هوشمند خود نبودند و تنها با یک دستگاه تمام ابزارهای الکترونیکی خود را شارژ می‌کردند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373