لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزایش سرعت تولید آیفون ۱۲ در کارخانه فاکس کان

افزایش سرعت تولید آیفون ۱۲ در کارخانه فاکس کان

 گزارش‌ها نشان می‌دهند که کارگران کارخانه فاکس کان برای تولید آیفون ۱۲ تحت فشار اضافه کاری اجباری و تلاش بی‌وقفه ۲۴ ساعت شبانه روز قرار دارند.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی و عرضه آیفون ۱۲ خبرها حاکی از این است که کارخانه تولید کننده این محصول اپل که در کشور چین مستقر است با سرعت بسیار بالا و تحت فشار قرار دادن کارگران برای اضافه کاری اجباری در ۲۴ ساعت شبانه روز قصد دارد تولید آیفون ۱۲ را به اتمام رسانده و به تاریخ عرضه مورد نظر برساند.

گزارش شده که این شرکت اضافه کاری اجباری را برای کارگران در نظر گرفته و از آن‌ها درخواست کرده که از تعطیلات ملی ۸ روزه که از اول اکتبر شروع می‌شود چشم پوشی کنند.

یک روزنامه انگلیسی زبان هنگ کنگی، ماجرا این‌گونه بیان کرده و به نقل از یکی از کارمندان این کارخانه که از تابستان اضافه کاری‌ را شروع کرده، اعلام کرده که اکثر کارکنان مجاز به دریافت چهار روز مرخصی در هفته هستند و به صورت بیست و چهار ساعته باقی روزها را کار میکنند.

یکی از کارکنان فاکس کان ۳۳ ساله که بیش از ۴ سال در این کارخانه کار کرده است گفته که می‌توان ماهانه ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ یوان ( ۸۸۰ دلار آمریکا) دریافت کرد و شرط آن انجام کار از ۹۰ روز در این کارخانه است که دستمزد قابل توجهی خواهد شد.

یکی دیگر از کارکنان این کارخانه گفت که شیفت شب هم اضافه شده و تولید آیفون ۱۲ به طور ۲۴ ساعته در حال انجام است. او اضافه کرد که هفته‌های گذشته برای تولید آیفون ۱۲ بسیار مشغول بوده‌ایم و این به رونمایی و عرضه آیفون جدید در ماه آینده اشاره می‌کند.

البته فاکس کان پاداش درخور توجهی برای کارکنان در نظر می‌گیرد. یکی از کارکنان بخش تبلیغات گفت که برای مونتاژ یک واحد دستگاه آیفون به یک کارگر ۱۰ هزار یوان چین دستمزد داده می‌شود که بعد از تاریخ ۱۸ سپتامبر شروع شده و به افرادی که بعد از ۲۶ سپتامبر به این پروژه ملحق شوند پاداش یا دستمزد ۸۵۰۰ یوان پرداخته می‌شود.

امسال در تعطیلات جشنواره پاییزی و روز ملی کشور چین که از ۱ تا ۸ اکتبر برگزار می‌شود از کارگران فاکس کان خواسته شده که در کارخانه مشغول کار باشند.

با وجود تلاش بی‌وقفه کارگران و کارکنان کارخانه فاکس کان برای تولید آیفون ۱۲ ، انتظار می‌رود شاهد ۴ مدل از آیفون جدید باشیم.

  • آیفون ۱۲ مینی ۴/۵ اینچ
  • آیفون ۱۲ ۱/۶ اینچ
  • آیفون ۱۲ پرو ۱/۶ اینچ
  • آیفون ۱۲ پرو مکس ۷/۶ اینچ

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420