لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعه عرضه آیپد پرو ۵ برای بار دیگر تائید شد

شایعه عرضه  آیپد پرو ۵  برای بار دیگر تائید شد

گزارشی از زنجیره تأمین اپل منتشر شده که حاکی از عرضه آیپد پرو ۵ با اندازه ۹/۱۲ اینچ و نمایشگر مینی ال ای دی است و شایعات گذشته را برای بار دیگر تائید کرده است.

اخیراً یکی از زنجیره‌های تأمین اپل گزارش کرده که پیش بینی‌های قبلی از اپل به واقعیت نزدیک بوده و آیپد پرو ۵ با نمایشگر مینی ال ای دی و فناوری جدید نمایشگر با نور پس زمینه روشن‌تر و شفاف‌تر تولید می‌شود. این محصول اولین دستگاهی است که اپل با فناوری پیشرفته و جدید تولید می‌کند.

بنا بر اظهارات تحلیلگر محصولات اپل مینگ چی کو، انتظار می‌رود که این دستگاه جدید در سه ماهه آخر امسال رونمایی و عرضه شود ولی برخی گزارش‌ها حاکی از این است که این محصول احتمالاً در سه ماهه اول سال آینده عرضه می‌شوند.

نمایشگرهای مینی ال ای دی همان پنل‌های IPS-LCD هستند که اپل برای آیپدها و مک بوک‌های آینده استفاده می‌کند با این تفاوت که سیستم نور پس زمینه در مینی ال ای دی بهبود یافته است.

با استفاده از فناوری Mini LED برای نور پس زمینه، کنترل بر بخش‌های کوچک‌تر صفحه نمایش بیشتر می‌شود. این فناوری مزایایی شبیه به OLED ارائه می‌دهد. این مزایا شامل نسبت کنتراست بالاتر، افزایش روشنایی، سیاهی عمیق‌تر و بهره‌وری بهتر انرژی است. بهر حال نمایشگر ال سی دی با نور پس زمینه مینی ال ای دی واقعاً بهتر از OLED است، زیرا عمر طولانی‌تری دارد و کمتر در معرض سوختن قرار می‌گیرد.

دیجی تایمز به شرکتی اشاره می‌کند که تأمین کننده تراشه با فناوری بالای سیستم نور پس زمینه است.

منابع آگاه خبر می‌دهند که انتظار می‌رود اپل اوایل سال ۲۰۲۱ آیپد پرو ۵ با نمایشگر مینی ال ای دی را عرضه کند که در هر تبلت فقط ۱۰ هزار مینی ال ای دی به کار رفته که توسط «اپیستار» تأمین می‌شود. اپیستار برای شروع تولید مینی ال ای دی‌ با اصلاح تجهیزات ساخت تراشه ال ای دی با نور آبی و در بازه زمانی سه ماه سوم سال جاری میلادی اعلام آمادگی کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373