لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های الکترونیک آرتس به زودی به گیم پس اضافه می‌شود

بازی‌های الکترونیک آرتس به زودی به گیم پس اضافه می‌شود

شرکت مایکروسافت بالاخره توانسته توافق الکترونیک آرتس را برای عرضه بازی‌های EA Play در سرویس گیم پس دریافت کند و به زودی این بازی‌ها را از طریق سرویس خود ارائه می‌دهد.

مایکروسافت از ماه گذشته اقدام به اعمال تغییراتی خاص در سرویس ایکس باکس گیم پس داد و پس از آن نام این سرویس را به سرویس Game Pass تغییر داد. حال مشخص شده است که این سرویس با وجود عرضه بازی‌های کاربردی از عرضه بازی‌های مهم شرکت الکترونیک آرتس محروم است.

در این میان، شرکت مایکروسافت توانسته نظر الکترونیک آرتس را جلب کند و اعلام کرده که از 10 نوامبر سال 2020 میلادی و از زمان شروع عرضه ایکس باکس سری ایکس و اس تصمیم به ارائه بازی‌های این شرکت در سرویس گیم پس دارد.

مایکروسافت همچنین در تلاش است تا از طریق پروژه ایکس کلاود بازی‌های ارائه شده در گیم پس را بدون نیاز به اجرای آنها از طریق کنسول بازی به کاربران ارائه دهد. همین موضوع باعث شده بود تا شرکت الکترونیک آرتس تصمیم محتاطانه‌تری برای همکاری با مایکروسافت بگیرد. اما حالا این شرکت تصمیم دارد تا بازی‌های خود را از طریق این سرویس ارائه دهد.

بازی‌های الکترونیک آرتس که قرار است از طریق گیم پس به کاربران مایکروسافت ارائه شود شامل بیش از 60 عنوان بازی می‌شوند که Sims، فیفا و Mass Effect تنها بخشی از آنها به‌حساب میایند.

الکترونیک آرتس این بازی‌ها را از ماه دسامبر در گیم پس ارائه شده در ویندوز 10 ارائه می‌دهد و در زمان انتشار آنها در گیم پس کاربران کنسول‌ها تنها کسانی هستند که به بازی‌های یاد شده دسترسی دارند و مایکروسافت تصمیمی برای اجرای زود هنگام این بازی‌ها از طریق ویندوز 10 ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373