لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از کمیسیون 30 درصدی خود برای فیس بوک در اپ استور گذشت

اپل از کمیسیون 30 درصدی خود برای فیس بوک در اپ استور گذشت

فیس بوک موفق شد مالیات 30 درصدی کسب و کارها را در پلتفرم اپل حذف کند و اپلیکیشن فیس بوک در اپ استور تأثیر خود را روی کسب و کار اپل گذاشت.

The Vergeاعلام کرد که اپل موقتاً گرفتن ۳۰ درصد هزینه‌های کسب و کارهای موجود در فیس‌بوک را متوقف خواهد کرده و اپلیکیشن فیس بوک در اپ استور از دادن این کمیسیون مستثنا شده است.

آوریل امسال فیس بوک حرکت جالبی به نفع کسب و کارهای کوچک انجام داد. این عملکرد راهی برای کمک به سازمان‌هایی بود که بخشی از درآمدشان در شرایط همه گیری کرونا از دست رفت. فیس بوک اعلام کرد به دلیل این وضعیت غیرمنتظره، تا اوت ۲۰۲۱ هیچ هزینه‌ای برای خرید رویدادها در پلتفرم فیس بوک دریافت نخواهد کرد.

این شبکه اجتماعی در اعتراض به سیاست اپل تأکید کرده بود که هرگونه پرداختی در پلتفرم آی او اس یا اپ استور مشمول هزینه ۳۰ درصدی استاندارد اپل خواهد شد و به این ترتیب پول خیلی کمی برای کسب و کارهای کوچک باقی می‌ماند که حالا این فرایند از طرف اپل متوقف شده است.

فیجی سیمو رئیس بخش برنامه اصلی فیس بوک در همان زمان گفت که ما از اپل تقاضا کردیم که از گرفتن مالیات ۳۰ درصدی اپ استور چشم پوشی کند یا به ما اجازه دهد هزینه فیس بوک را به آن‌ها ارائه دهیم تا بتوانیم همه هزینه‌های مشاغل درگیر با کووید ‍۱۹ را جذب کنیم. متأسفانه آن‌ها درخواست ما را رد کردند و کسب و کارهای کوچک ۳۰ درصد درآمد را به عنوان مالیات پرداخت خواهند کرد.

حال اپل با تقاضای فیس بوک موافقت کرده و قرار شد تا پایان سال ۲۰۲۰ این طرح را اجرا کند. به این ترتیب همه مشاغل به جز سازندگان Facebook Gaming واجد این شرایط هستند.

اپل به سایت TheVerge اعلام کرده که جمع آوری هزینه‌ سرویس‌های ارائه برنامه‌ها که خارج از برنامه خود شرکت رخ می‌دهد یک سیاست طولانی مدت اپ استور است.

ذکر این نکته جالب است که فیس بوک اولین شرکتی نبود که چنین تصمیم‌های بشردوستانه‌ای را گرفته است ولی توانست با بیان انگیزه‌های نوع دوستانه خود، چهره اپل را منفی نشان دهد. اگر اپل این هزینه را در پلتفرم آی او اس و اپ استور کاهش دهد میدان را برای سیستم‌های شخص ثالثی مثل فیس بوک باز گذاشته و آن‌ها نفع حرکت کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373