لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

زمان فروش آیفون 12 احتمالاً در کره زودتر آغاز شود

زمان فروش آیفون 12 احتمالاً در کره زودتر آغاز شود

 گزارش‌های منتشر شده از زمان فروش آیفون 12 حاکی از آغاز زود هنگام این فرایند در کشور کره است.

بر اساس گزارش وب سایت خبری کره‌ای The Korea Herald شرکت اپل ممکن است زمان فروش آیفون 12 را در این کشور زودتر از مناطق جغرافیایی دیگر آغاز کند.

این خبرگزاری ادعا کرده که اطلاعاتی تائید شده را از اپراتورهای تلفن همراه در کره جنوبی دریافت کرده که نشان می‌دهد که زمان فروش آیفون 12 قرار است در این کشور زودتر از حالت عادی و زودتر از برنامه زمان بندی اپل آغاز شود. در حقیقت فروش این تلفن‌های هوشمند در کشورهایی مثل آمریکا دیرتر از کره جنوبی آغاز می‌شود.

این شرکت‌های ارائه دهنده خدمات خرده فروشی از آوریل سال 2019 میلادی فرایند آماده سازی و عرضه سیستم عامل ارتباطی 5G را آغاز کرده‌اند و در ماه جولای نزدیک به 8 میلیون مشترک 5G داشته‌اند. این در حالی است که بسیاری از کشورها هنوز به طور کامل موفق به تجاری سازی محصولات جدید با سیستم ارتباطی 5G نشده‌اند.

همین موضوع نیز باعث شده تا شرکت اپل برای عرضه محصولات جدید خود به تکاپو بیافتد. اپل سهم قابل توجهی از بازار تلفن‌های هوشمند را در کشور کره در اختیار دارد و همین موضوع باعث شده تا این شرکت به دنبال سریع‌تر کردن زمان فروش آیفون 12 در کشور کره جنوبی باشد.

در حال حاضر رقیب‌های اصلی اپل در این کشور، نظیر سامسونگ محصولات جدید مبتنی بر 5G را آماده عرضه کرده‌اند و همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل نیز برای فروش آیفون 12 دست به کار شود. گفتنی است که در حال حاضر 19 درصد از سهم بازار تلفن‌های هوشمند در کشور کره جنوبی متعلق به اپل است و سامسونگ 67 درصد این بازاررا در اختیار دارد. به همین دلیل شرکت اپل نمی‌خواهد که سهم بازار خودش در این کشور را از دست بدهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373