لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت به فکر توسعه کنسول‌های نسل دهم است

مایکروسافت به فکر توسعه کنسول‌های نسل دهم است

فیل اسپنسر مدیر عامل بخش توسعه کنسول‌های بازی در مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که این شرکت به دنبال ساخت کنسول‌های اختصاصی است.

وی در مصاحبه با Yahoo! Finance اعلام کرده که آینده فعالیت مایکروسافت در حوزه گیم با معرفی ایکس باکس سری ایکس و اس و عرضه مدل های جدیدتر آن محدود نخواهد شد، بلکه این شرکت تصمیم دارد کنسول‌های انحصاری بیشتری را تولید کند.

وب با اشاره به گسترش سرویس‌های استریم بازی‌ها که مبتنی بر فناوری پردازش ابری است اعلام کرده که این شرکت در آینده تلاش دارد تا محصولاتی مبتنی بر این سرویس‌ها را آماده عرضه کند.

مدیر بخش توسعه ایکس باکس در مایکروسافت تأکید کرد که این شرکت قطعاً در تلاش برای معرفی کنسول‌های بازی جدیدتر نیز هست. وی اعلام کرد که بازی‌های ویدیویی نیز همانند ویدیو و موزیک هستند و عرضه سرویس‌های استریم دلیلی برای از بین رفتن سخت افزارهای کاربردی میان کاربران نمی‌شود. بلکه سخت افزارهای مدرن با سازگاری با سرویس‌های استریم تغییر خواهند کرد.

وی اعلام کرده که فعالیت شرکت مایکروسافت با عرضه سرویس استریم بازی متوقف نخواهد شد و در آینده نزدیک نیز کنسول‌های بازی آماده فروش و عرضه خواهند بود.

اسپنسر اعلام کرده که استریم بازی باعث نمی‌شود که مایکروسافت دست از نوآوری در توسعه کنسول‌های بازی بردارد و کاربران می‌توانند همچنان امکاناتی ویژه برای اجرای بازی‌های مختلف داشته باشند و این شرکت نیز محصولاتی جدیدتر را آماده عرضه به بازار خواهد کرد.

مایکروسافت از همین حالا سرویس ایکس کلاود را در کنار خدمات Game Pass آماده عرضه کرده که امکاناتی ویژه را به کاربران برای اجرای بازی‌ها از طریق پلتفرم‌هایی غیر از کنسول ایکس باکس می‌دهد. با این حال این شرکت در تلاش است تا با تغییرات بیشتر همچنان روند تولید کنسول‌های بازی نسل دهم و جدیدتر از آن را حفظ کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373