لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس پادکست اپل سلیقه کاربران را شناسایی می‌کند

سرویس پادکست اپل سلیقه کاربران را شناسایی می‌کند

 گزارش اخیر منتشر شده از بلومبرگ حاکی از آن است که شرکت اپل اوایل امسال به منظور بهبود و توسعه تجربه ارائه پادکست‌های خود، پلتفرم Scout FM را خریداری کرده و آن را به عنوان بخشی از سرویس اپل پادکست ارائه داده است.

سرویس Scout FM قبلاً در آیفون، دستگاه‌های اندرویدی و اسپیکرهای هوشمند آمازون قابل دسترسی بوده و اکنون خدمات عمومی این وب سایت از دسترس خارج شده است. پلتفرم Scout FM، پادکست‌هایی با موضوعات مختلفی را شبیه به ایستگاه رادیویی اما با تجربه‌ای شبیه‌تر به پادکست پوشش می‌داد.

روش استفاده از پادکست‌های این سرویس این بود که کاربران می‌توانستند موضوع خاصی را انتخاب و پادکست مربوط به آن را جستجو کنند. این سرویس توصیه‌هایی بر اساس تاریخ شنیدن و اولویت شخصی به کاربر ارائه می‌داد. در سال ۲۰۱۸ تغییراتی در سیستم جستجوی آن ارائه شد که روند کاربری آن را بهبود داد.

Scout FM نحوه گوش دادن به پادکست را تغییر داد. به این منظور به جای اینکه در میان ۵۰۰۰۰۰ برنامه به دنبال برنامه پادکست خود بگردید، با پرسیدن چند سؤال اپلیکیشن شما را به سمت برنامه مورد نظرتان جلب می‌کند و سپس یک ایستگاه پادکست سفارشی برای شما ایجاد می‌شد. این تجربه به عنوان برنامه‌های آی او اس و اندروید در دسترس بوده است.

بلومبرگ اضافه می‌کند که Scout FM یک برنامه مشهور و محبوب در گوشی‌های آیفون بود که با اپل کارپلی کار می‌کرد و حتی برای دستگاه‌هایی که بر مبنای الکسا بودند هم قابل دسترسی بود.

سخنگوی اپل گزارش بلومبرگ مبنی بر بیانیه خرید پلتفرم پادکست را تائید کرده ولی جزئیات نحوه استفاده از فناوری این برنامه را ارائه نکرده است.

اسپاتیفای یکی از رقبای اپل اشاره کرده است که اپل برای کسب پادکست‌ها سرمایه گذاری‌های قابل توجهی انجام داده و همین امر اپل را برای به روز رسانی سرویس خود ترغیب کرده است. در همین راستا اپل قصد دارد از طریق ایجاد محتوای اصلی که منحصراً برای برنامه پادکست است ، محتوای صوتی ارائه شده خود را بهبود بخشد.

یکی از تصمیم‌های اپل این است که اسپیناف برخی از محتواهایفیلم‌ها و سینما و پادکست‌ها را تولید کند ولی برای انجام آن باید امتیاز پخش برنامه پادکست اصلی را خریداری کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420