لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرعت بوت اپل واچ سری 6 تا چقدر سریع‌تر است؟

سرعت بوت اپل واچ سری 6 تا چقدر سریع‌تر است؟

شرکت اپل در جریان کنفرانس ماه سپتامبر از اپل واچ سری 6 به عنوان نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود با پردازنده سریع‌تر و قابلیت‌های بیشتر رونمایی کرد.

اپل واچ سری 6 مجهز به پردازنده S6 است که از لحاظ کاربری و استفاده روزمره بسیار قدرتمندتر از دیگر مدل‌های ساعت‌های هوشمند این شرکت است. در این میان، وب سایت iClarified اقدام به انجام تست سرعت بوت اپل واچ سری 6 کرده و ویدیویی را در مورد این محصول منتشر کرده است.

این ویدیو در حال نشان دادن سرعت بوت اپل واچ سری 6 و مقایسه آن با اپل واچ سری 5 است. گفتنی است که اپل واچ سری 5 نیز از پردازنده S5 ساخته شده است. اپل در طول یک سال گذشته و در توسعه ساعت‌های هوشمند خود تغییرات ویژه‌ای را در پردازنده‌های فشرده خود اعمال کرده که از لحاظ کاربردی سری 6 را بسیار سریع‌تر از نسل‌های پیشین این ساعت‌ها کرده است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

در تست سرعت بوت آپ اپل واچ سری 6 مشخص شده که این محصول از لحظه خاموش بودن تا لحظه آماده شدن به کار تنها 33 ثانیه زمان نیاز دارد. این در حالی است که اپل واچ سری 5 به عنوان نسل پیشین ساعت‌های هوشمند شرکت اپل که در سال 2019 آماده معرفی و عرضه شد نیاز به 51 ثانیه برای راه اندازی و کار دارد.

این موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل در توسعه ساعت‌های هوشمند خود تلاش بسیاری کرده که از لحاظ کاربردی سرعت کارکرد آن‌ها را افزایش دهد و همین باعث شده تا پردازنده و تمام قطعات سخت افزاری اپل واچ سری 6 در کنار سیستم عامل واچ او اس 7 بتوانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر تمامی نیازهای کاربران را به صورت سریع‌تر انجام دهند و این موضوع باعث بهبود تجربه کاربری از محصولات اپل شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373