لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پاسخ به چند سؤال مهم و ابتدایی در مورد آیپد :: بخش دوم

پاسخ به چند سؤال مهم  و ابتدایی در مورد آیپد :: بخش دوم

 آیپد یکی از خاص‌ترین محصولات اصلی شرکت اپل است. بسیاری از کارهای روزمره دنیای دیجیتال از طریق آیپد انجام پذیر است و کاربران می‌توانند بدون نیاز به دستگاه‌های دیگر کارهای مورد نیاز خود را انجام دهند.

در بخش اول این مجموعه مطالب بخشی از سؤالات مهم در مورد آیپدها و مدل‌های مختلف این محصولات را معرفی کردیم. حال در ادامه این مطلب به سؤالات دیگر مهمی که بسیاری از افراد در مورد آیپد را پاسخ خواهیم داد.

آیپد چه فرقی با تبلت دارد ؟

آیپد تبلت اختصاصی شرکت اپل است که با رابط کاربری و طراحی خاص و منحصر به فرد این کمپانی تولید شده است. همین موضوع باعث می‌شود تا آیپد در میان دیگر تبلت‌های موجود در بازار کاربردی‌تر باشد.

بسیاری از تبلت‌های موجود در بازار با سیستم عامل اندروید تولید شده‌اند، این در حالی است که آیپد به عنوان خاص‌ترین تبلت دنیا با سیستم عامل آیپد او اس (iPadOS) به عنوان بخشی از اکوسیستم اختصاصی این شرکت آمریکایی طراحی و تولید شده‌اند. 

قیمت آیپد چقدر است ؟

قیمت آیپد بر اساس نوع، ظرفیت، پشتیبانی از قابلیت LTE یا وای فای متفاوت است. در قسمت اول توضیح دادیم که آیپدها بر اساس مدل آیپد معمولی، آیپد ایر، آیپد مینی و آیپد پرو طراحی شده‌اند که هر یک از آن‌ها ظرفیت‌های خاصی دارند. تأثیر نوع، ظرفیت و پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی می‌تواند قیمت آن‌ها را تغییر می‌دهد. 

چه مدل آیپدی بخرم؟

انتخاب مدل آیپد بر اساس نوع کاربری متفاوت است و برای خرید این محصولات باید نوع کاربری خود را بررسی کرده و بر اساس آن محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. به طور کل، آیپد ایر و آیپد معمولاً برای دانشجویان توصیه می‌شود و آیپد پرو برای انجام کارهای حرفه‌ای و به عنوان یک دستگاه جایگزین لپ تاپ توصیه و آماده عرضه شده است.

با توجه به این موضوع، توصیه می‌شود تا بر اساس نوع کارایی خود آیپد مورد نظر خود را خریداری کنید. 

نتیجه گیری

آیپد یک کامپیوتر همراه و کاربردی است که بسیاری از نیازهای روزمره شما را در دنیای دیجیتالی امروزی برطرف می‌کند. این محصولات می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای انجام کارهای مختلف باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373