لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رایزنی برای تنظیم فیس بوک مسنجر به عنوان پیام رسان پیش فرض آیفون

رایزنی  برای تنظیم فیس بوک مسنجر به عنوان پیام رسان پیش فرض آیفون

مارک زاکربرگ در تلاش است که فیس بوک مسنجر را به عنوان پیام رسان پیش فرض در پلتفرم اپل قرار دهد.

اپل با انتشار سیستم عامل آی او اس ۱۴ پلتفرم آن را برای پذیرش برنامه‌های شخص ثالث به عنوان پیش فرض برای ایمیل و مرورگر باز گذاشته است. اما فیس بوک از اپل انتقاد کرده که چرا سیستم پیام رسان در آی او اس را باز نگذاشته و در حال رایزنی برای ایجاد فیس بوک مسنجر به عنوان پیام رسان پیش فرض در پلتفرم اپل است.

طبق گزارشی از سایت خبری The Information فیس بوک باز هم از اپل انتقاد کرده و مارک زاکربرگ مؤسس فیس بوک چندی قبل به تغییرات در تبلیغ حریم خصوصی در سیستم عامل جدید معترض بود و حالا از نظر فیس بوک قفل شدن پیش فرض برنامه پیام رسان اپل منصفانه نیست. وی پیشنهاد می‌کند که اپل به تغییر رویکردش به سمت سیستم عامل اندروید توجه بیشتری کند.

در اندروید کاربران می‌توانند یک برنامه شخص ثالث را به عنوان سرویس پیام رسان اصلی انتخاب کنند که همه پیام‌هایی که به شماره تلفن آن‌ها ارسال می‌شود را دریافت می‌کنند. اما بنا بر گزارش اخیر، برنامه پیام رسان اپل یک بخش ارزشمند از مجموعه ویژگی‌های آیفون و آیپد است. آنچه مشخص است شرکت اپل تا وقتی که مجبور نباشد کنترل پیام رسان آی او اس را در دست خود نگه می‌دارد.

اگرچه ممکن است اپل با احتمال خیلی کمی این تغییر را بپذیرد ولی مشخص است که زاکربرگ برای ایجاد فیس بوک مسنجر اسرار زیادی می‌کند. تلاش او شاید به این دلیل باشد که اعتراضات این شرکت و تعدادی از گروه‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی توانستند اپل را متقاعد کند که برنامه حذف ردیابی تبلیغات را حداقل تا سال آینده به تعویق بی انداید.

حتی اگر فیس بوک برای رسیدن به خواسته خود راهی نداشته باشد، اما رگلاتوری در سرتاسر جهان ممکن است برای ایجاد این وضعیت، اپل را تحت فشار قرار دهند.

شاید جالب باشد که بدانیم اصرار فیس بوک بر ایجاد فیس بوک مسنجر در اپل تلاشی از طرف این شرکت است تا سرویس پیام رسان خود را با برنامه‌هایش مثل مسنجر، اینستاگرام و واتساپ متحد کند. از طرف دیگر مدیر فیس بوک بارها این موضوع را اعلام کرده که آینده پیام رسان‌ها با حفظ حریم شخصی بیشتر عرضه خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420