لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

1.8 میلیون اپلیکیشن در اپ استور آماده عرضه شده است

1.8 میلیون اپلیکیشن در اپ استور آماده عرضه شده است

شرکت اپل به تازگی در وب سایت رسمی خود و در صفحه اپ استور اطلاعاتی در مورد میزان اپلیکیشن‌های دانلود و نصب شده در اپ استور ارائه داده است.

بر اساس این اطلاعات، 1.8 میلیون اپلیکیشن در سراسر جهان آماده عرضه به کاربران از طریق اپ استور شده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور در بیش از 40 کشور جهان آماده عرضه شده‌اند و 150 متخصص و ویراستار در حال بررسی اپلیکیشن‌های ارائه شده در این فروشگاه آنلاین محصولات دیجیتالی هستند.

علاوه بر این، اپل اعلام کرده که 100 درصد اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور از طریق روش‌های اتوماتیک برای بررسی در برابر نفوذ بد افزارها و ویروس‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

اپل اطلاعات جالبی نیز در مورد اپلیکیشن‌های سلامتی ارائه شده در پلتفرم خود داده که طی آن مشخص شده که بیش از 10 هزار اپلیکیشن سلامتی با استفاده از فناوری‌های ارائه شده توسط این شرکت نظیر Healthkit و CarKit و ReasearchKit در حال ارائه خدمات سلامتی به کاربران خود هستند.

اپل همچنین تأکید کرده که هیچ یک از اطلاعات مربوط به اپ استور را به هیچ یک از شرکت‌های تبلیغاتی یا امنیتی نمی‌فروشد و اطلاعات شخصی کاربران را به‌طور کامل در برابر شرکت‌های مختلف حفظ می‌کند.

اپل اعلام کرده که بیش از 500 متخصص را در سراسر جهان موظف کرده تا از امنیت اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور اطمینان حاصل کنند و از آن طریق توانسته اعتماد کاربران را به خود جلب کند.

بیش از 1 میلیون شکایت نیز در اپ استور وجود داشته که شرکت اپل به تک‌تک آن‌ها رسیدگی کرده و اپلیکیشن‌های مخرب مربوط به این شکایات را حذف کرده است.

شرکت اپل با ارائه این اطلاعات تلاش کرده تا اعتماد کاربران را برای استفاده از اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور حفظ کند. اپل همواره تلاش داشته تا اپ استور را به‌عنوان ایمن‌ترین منبع دانلود نرم افزارهای کاربردی معرفی کند که از آن طریق کاربران می‌توانند به صورت بهینه و کاربردی به امکانات مختلف دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420