لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر آیفون 12 پرو مکس طرح اصلی

تصاویر آیفون 12 پرو مکس طرح اصلی

 شرکت اپل در ماه سپتامبر 2020 از آیفون‌های جدید خود رونمایی نکرده و ظاهر و مشخصات آن‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این حال برخی از طراحان تصاویر مفهومی با توجه به شایعات تصاویر آیفون 12 پرو مکس طرح اصلی را ساخته‌اند.

در میان سازندگان تصاویر مفهومی، اکانت یوتیوبی ZoneofTech نیز یک ویدیوی 16 دقیقاً را منتشر کرده و طی آن به ظاهر احتمالی این تلفن‌های هوشمند، آیفون 12 پرو مکس طرح اصلی و ماکت‌های مربوط به آن پرداخته است.

آیفون 12 قرار است در چهار سایز مختلف طراحی و تولید شود که مدل اولیه و پایه آن قرار است با نمایشگر 4.7 اینچی و با نام آیفون 12 مینی طراحی و تولید شود. اما از طرف دیگر مدل میان رده این محصول که با عنوان «آیفون 12» و نمایشگر 6.1 اینچی تولید خواهد شد، احتمالاً دارای دوربین دوگانه یا سه گانه هستند و اپل در آن‌ها از ناچ یا همان بریدگی بالای نمایشگر کوچک‌تری استفاده می‌کند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

این مسئله البته در مورد نسخه‌های رده بالای آیفون‌ها تا حدودی متفاوت است. تصاویر ماکت آیفون 12 پرو مکس طرح اصلی که در این ویدیو به نمایش در آمده نشان می‌دهد که شرکت اپل تصمیم به استفاده از دوربین دارای چهار لنز در مدل 6.7 اینچی آن دارد.

از طرف دیگر شرکت اپل در مدل میان رده که شامل آیفون 12 پرو می‌شود از دوربین سه گانه استفاده خواهد کرد و آن را با همان سایز آیفون 12 یعنی نمایشگر 6.1 اینچی آماده معرفی و عرضه به بازار خواهد کرد.

گفتنی است که این ویدیوها با وجود اینکه با توجه به شایعات مختلف ساخته شده‌اند، اما هنوز به طور دقیق اظهاراتی در مورد طراحی و نحوه کاربری ظاهری آیفون‌های جدید در سال 2020 نمی‌کنند و باید صبر کرد و دید که شرکت اپل چه تغییراتی را در این محصولات اعمال می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373