لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید آفیس 2021 برای مک منتشر می‌شود

نسخه جدید آفیس 2021 برای مک منتشر می‌شود

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا نسخه جدیدی از نرم افزار آفیس 2021 برای مک و ویندوز را سال آینده منتشر کند که نیازی خرید اشتراک ندارد.

بر اساس گزارش منتشر شده از وب سایت Windows Central شرکت مایکروسافت قرار است سال آینده نسخه جدید و دائمی از نرم افزارآفیس 2021 برای مک و ویندوز را بدون نیاز به حق اشتراک و به صورت رایگان منتشر کند.

مایکروسافت همچنین از طریق یک پست وبلاگ رسمی خود اعلام کرده که تا نیمه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی این نسخه جدید از نرم افزار دائمی منتشر خواهد شد. این شرکت نرم افزاری همچنین با اعلام نسخه بعدی از سرور Exchange خودش تائید کرد که آفیس 2021برای مک و ویندوز فقط با یک‌بار خرید برای همیشه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و کاربران برای دسترسی به سرویس مایکروسافت 365 نیازی به خرید اشتراک‌های دیگر ندارند.

در سال‌های اخیر بسته مایکروسافت ۳۶۵( آفیس ۳۶۵ سابق) بر اساس حق اشتراک مدت دار عرضه شده است این بسته شامل ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت لوک و همچنین سرورهایی مثل Exchange، Sharepoint و اسکایپ بیزنس بوده است.

برخی از این برنامه‌ها را می‌توان با یک اکانت مایکروسافت به صورت آنلاین و رایگان استفاده کرد. کاربران با گرفتن اشتراک مایکروسافت ۳۶۵ می‌توانند آن‌ها را در کامپیوتر خود نصب کنند .

کاربران برای خرید سرویس آفیس ۳۶۵ می‌توانند از خرید گیفت کارت مایکروسافت یا ایکس باکس اقدام به شارژ حساب کاربری خود کرده و سپس این سرویس را برای خود فعال کنند.

در این میان، به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در توسعه آفیس 2021 برای مک مدل کسب و کار خود از طریق ارائه این سرویس را تغییر دهد. تا پیش از این شرکت مایکروسافت از طریق فروش لایسنس دائم با قیمت گران و در عین حال فروش اکانت‌های ماهانه از این سرویس درآمدزایی می‌کرد و حالا تصمیم دارد تا این روند را در آفیس 2021 تغییر دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420