لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

والت دیزنی اپل پی را می‌پذیرد

والت دیزنی اپل پی را می‌پذیرد

براساس گزارش این منبع خبری، این شرکت از اپل پی پشتیبانی خواهد کرد و از 24 دسامبر سال 2014، سرویس آن را در اورلاندو و فلوریدا ارائه می کند. در اکتبر 2014، دیزنی به عنوان یکی از شرکای اولیه ی اپل پی در فهرست قرار گرفت و امیدوار بود که کلیه مکان ها و شعبه های آن تا کریسمس سال جاری از سیستم پرداخت موبایلی اپل پی استفاده کنند.

با توجه به برنامه MyMagic +، پشتیبانی از اپل پی توسط دنیای والت دیزنی، که بخش تفریحاتی این شرکت است، نشان دهنده تلاش آن مجموعه برای پذیرش انواع پرداخت های غیر تماسی می باشد. در برنامه MyMagic+، بازدیدکنندگان دیزنی، می توانند با استفاده از دستبندهای جادویی (MagicBands) که نوعی از تکنولوژی های پرداخت پوشیدنی می باشد وارد مرکز تفریحاتی شوند. به وسیله آن درب اتاق خود در هتل را باز کنند و همین طور برای خرید مواد غذایی و دریافت آن در اتاق اقدام کنند.

در حال حاضر دیزنی، در حال گسترش این مفهوم است و قصد پشتیبانی از اپل پی به تنهایی را ندارد و می خواهد همه سرویس های پرداخت غیرتماسی مانند گوگل والت و کارت های اعتباری RFID را نیز به کار گیرد. در این مراحل اولیه، اپل پی برای انواع خریدها، فروشگاه ها، سرویس های سریع رستوران ها، بارها و بلیط فروشی ها به کار گرفته شده است. مکان هایی که از پایانه های پرداخت قابل حمل استفاده می کند مانند سرویس های پرداخت سرمیز رستوران ها نیز در مراحل بعدی افزوده می شود.

بازدیدکنندگان دنیای والت دیزنی می توانند نماد EMV را در هر پایانه جستجو کنند تا از پذیرش یا عدم پذیرش اپل پی و سایر روش های پرداخت آگاه شوند. انتظار می رود اپل پی در سال 2015 به سرزمین دیزنی در کالیفرنیا نیز راه یابد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373