لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسم آیفون ۱۲ مینی روی برچسب قاب اورجینال اپل لو رفت

اسم آیفون ۱۲ مینی  روی برچسب قاب اورجینال اپل لو رفت

 انتشار یک عکس از منابع آگاه، اسم آیفون ۱۲ مینی را روی چند برچسب قاب سیلیکونی جدید نشان داده است.

گزارش اخیر macrumors حاکی از اطلاعات لو رفته از یک افشاگر قابل اعتماد اپل است که اوایل این هفته ادعا کرده که مدل پایین رده آیفون ۱۲ با اسم آیفون ۱۲ مینی رونمایی می‌شود. نام مدل‌های دیگر شامل آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرومکس خواهد بود. اخیراً در یکی از مراکز توزیع بین‌المللی اپل در ایرلند، عکسی با چند برچسب مشخص لو رفته که همان نام‌گذاری از قاب سیلیکونی اصلی را نشان می‌دهد.

این عکس سه برچسب با سه سایز مورد انتظار از آیفون ۱۲ را که به طور دستی نوشته شده نمایش می‌دهد. سایزهای مورد انتظار آیفون جدید شامل مدل ۴/۵ اینچ به اسم آیفون ۱۲ مینی به همراه مدل ۷/۶ اینچ یا آیفون ۱۲ پرومکس و دو مدل ۱/۶ اینچ که آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو هستند. 

رنگ این سه قاب سیلیکونی مشکی است و شماره مدل آن‌ها شامل «MHL732M/A» و «MHLG32M/AL» است که به وضوح رو بدنه آن‌ها دیده می‌شود. گفتنی است این نام‌ها تا به حال در آیفون‌های قبلی استفاده نشده است.

این عکس توسط یک افشاگر توییتر منتشر شده که چند ماه پیش عکس‌هایی کاملاً معتبر از نمایشگر تمام صفحه آیپد ایر را در دفترچه راهنمای این محصول به اشتراک گذاشته بود.

نام‌گذاری مدل‌های پرو از یک الگوی قبلی در سال‌های گذشته پیروی می‌کند و بر همین مبنا عناوین حدس زده شده برای آیفون ۱۲، یک سیستم نام‌گذاری منطقی به نظر می‌رسد. با این استدلال، استفاده از نام‌های مختلف برای ۴ آیفون جدید، به آسانی به وجه تمایزها و تفاوت‌های آن‌ها اشاره می‌کند.

اولین آیفون با پسوند مینی به اسم آیفون ۱۲ مینی نام‌گذاری شده است در حالی که پسوند مینی قبلاً در آیپد مینی، مک مینی و آیپاد مینی به کار رفته است. علت استفاده از پسوند مینی برای آیفون ۱۲ مینی شاید این باشد که از کوچک‌ترین آیفون عرضه شده در سال گذشته یعنی آیفون ۱۱ پرو نیز کوچک‌تر خواهد بود.

اپل احتمالاً آیفون‌های جدیدش را ۱۳اکتبر امسال معرفی می‌کند و اواخر همان ماه عرضه و فروش آن‌ها را آغاز خواهد کرد. اما شایعه‌ها نشان می‌دهد که اپل ممکن است همه آیفون‌ها را معرفی کند ولی برخی مدل‌ها را در ماه نوامبر به کاربران ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373