لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار به کاربران: قابلیت ردیابی اکسیژن خون اپل واچ سری 6 در ایران کار نمی‌کند

هشدار به کاربران: قابلیت ردیابی اکسیژن خون اپل واچ سری 6 در ایران کار نمی‌کند

 گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران حاکی از آن است که شرکت اپل قابلیت ردیابی اکسیژن خود را برای ایران ارائه نداده است.

بر این اساس کاربرانی که اپل واچ سری 6 را در ایران خریداری می‌کنند، به احتمال زیاد امکان دسترسی به این امکان را نخواهند داشت.

شرکت اپل در جریان کنفرانس سپتامبر خود علاوه بر معرفی قابلیت ردیابی اکسیژن خود در اپل واچ سری 6 اعلام کرد که این قابلیت در بسیاری از کشورها فعال است و کاربران می‌توانند بدون محدودیت از آن استفاده کنند. اما حالا مشخص شده که ایران از جمله کشورهایی نیست که امکان دریافت این قابلیت را داشته باشد.

گفتنی است که در حال حاضر مشخص شده که اپل واچ سری 6 با پارت نامبر E/A که برای کشور امارات هست، پس از راه اندازی در ایران امکان دریافت قابلیت ردیابی اکسیژن خون را نداشته و سیستم عامل واچ او اس در آن اعلام کرده که این قابلیت برای منطقه مشخص شده غیرفعال است. این هشدار با این جمله نشان داده می‌شود: Blood Oxygen app is not available in your region

گفتنی است که در حال حاضر اطلاعات دقیقی از پشتیبانی از قابلیت ردیابی اکسیژن خون اپل واچ سری 6 برای پارت نامبرهای دیگر مشخص نشده و هنوز معلوم نیست که آیا می‌توان این محدودیت‌ها را با روشی ویژه دور زد یا خیر. با این حال آنچه مشخص است این است که قابلیت ردیابی اکسیژن خون در اپل واچ سری 6 برای کاربران ایرانی محدودیت دارد و این محدودیت ممکن است همانند قابلیت ECG قابل دور زدن نباشد.

قابلیت ECG که در سری 4 ساعت‌های هوشمند اپل معرفی شد نیز به دلیل محدودیت‌های خاص مربوط به سازمان‌های بهداشت در هر کشور، امکان اجرا در بسیاری از پارت نامبرها را نداشت و اپل به صورت تدریجی و از طریق آپدیت‌های نرم افزاری این قابلیت را به کاربران خود در کشورهای مختلف ارائه می‌داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373