لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از کابل شارژ آیفون 12 با روکش بافته منتشر شد

تصویری از کابل شارژ آیفون 12 با روکش بافته منتشر شد

شایعات گذشته حاکی از آن بود که شرکت اپل تصمیم به عرضه کابل USB-C به لایتنینگ با روکش بافته دارد و حالا تصویری منتسب از کابل شارژ آیفون 12 مطابق با همین شایعات منتشر شده است.

نزدیک به دو ماه پیش حتی یک تصویر مفهومی از کابل USB-C به لایتنینگ با روکش بافته شده نیز منتشر شده بود که نشان از تغییر روند استفاده اپل از روکش‌های پلاستیکی داشت. اما اکانت Mr White در توییتر به تازگی تصاویری را منتشر کرده که نشان از تائید این شایعات و تلاش اپل برای عرضه کابل شارژ آیفون 12 با روکش بافته دارد.

Mr White چهار تصویر را در یک توییت منتشر کرده و لوگوی بازیافت را نیز در کنار آن قرار داده که نشان از بازیافت پذیر بودن این محصولات دارد. با توجه به این اطلاعات می‌توان گفت که شرکت اپل از این پس در تلاش خواهد بود تا کابل‌های خود را با روکش‌های مقاوم‌تر و در عین حال کاربردی‌تر تولید کند که عمر مفید بسیار بیشتری نسبت به محصولات گذشته دارند.

تا پیش از این بسیاری از کاربران از استفاده اپل از روکش‌های پلاستیکی بازیافت پذیر ابراز نارضایتی کرده بودند. این روکش‌ها به سادگی خراب می‌شدند و طول عمر مفید آن‌ها بسیار ضعیف‌تر از محصولات مشابه بود. این موضوع باعث می‌شد تا بسیاری از کاربران تمایل کمی نسبت به استفاده از این کابل‌های دارای روکش‌های پلاستیکی داشته باشند و تصمیم به استفاده از محصولات جانبی تولید شده توسط شرکت‌های دیگر بگیرند.

این کایل بافته شده، تا حدودی به روند تغییر محصولات اپل در سال 2020 نیز ارتباط دارد. بند «بریدد سولو لوپ» از همین حالا برای سری محصولات اپل واچ آماده عرضه شده و از طرف دیگر معلوم شده که این روکش‌های به کار رفته در کابل‌های جدید شباهت زیادی به روکش‌های هوم پاد داشته است.

با توجه به این موضوع پیش بینی می‌شود که شرکت اپل در جریان رویداد خود در ماه اکتبر سال جاری میلادی علاوه بر معرفی از چهار مدل آیفون جدید از این کابل‌های جدید نیز رونمایی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373