لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل زبان برنامه نویسی سوئیفت در ویندوز را آماده عرضه کرد

اپل زبان برنامه نویسی سوئیفت در ویندوز را آماده عرضه کرد

پروژه برنامه نویسی سوئیفت در شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که تصاویر ابزار توسعه دهنده این زبان برنامه نویسی برای ویندوز قابل دانلود شده است.

بیش از یک سال است که شرکت اپل در تلاش برای انتقال زبان برنامه نویسی سوئیفت به ویندوز به همراه ابزارهای لازم برای توسعه دهندگان در سایت swift.org است.

این پروژه اکنون در مرحله‌ای قرار دارد که پذیرندگان اولیه می‌توانند زبان برنامه نویسی سوئیفت را برای کسب یک تجربه واقعی در پلتفرم ویندوز استفاده کنند.

اپل اعلام کرده که انتقال زبان برنامه نویسی سوئیفت به ویندوز صرفاً شامل انتقال ساده یک کامپایلر نبوده و این شرکت تلاش داشته تا از ارائه یک اکوسیستم در پلتفرم ویندوز اطمینان حاصل کند. این اکوسیستم شامل کامپایلر سوئیفت، کتابخانه استاندارد آن و کتابخانه اصلی است.

کتابخانه‌ها بخشی از مجموعه‌ای هستند که به توسعه دهندگان کمک می‌کنند تا به آسانی درباره جزئیات موجود در سیستم اطلاعات کسب کرده و اقدام به توسعه برنامه‌های قدرتمند کنند.

فرایند انتقال سوئیفت به ویندوز آن‌هم در شرایطی که قابل استفاده در ویندوز باشد جزئیات فنی بسیار زیادی دارد. وجود کتابخانه اصلی و قابلیت همکاری سوئیفت با زبان C در کنار استفاده از مجموعه کتابخانه‌های موجود در پلتفرم ویندوز از طریق این فرایند امکان‌پذیر شده است.

سوئیفت زبان متن باز و اختصاصی شرکت اپل است که در طول چند سال گذشته سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی آن شده است. این زبان برنامه نویسی توسط اپل توسعه داده شده و قرار است در بسیاری از مراکز آموزشی در اختیار توسعه دهندگان و دانشجویان قرار گیرد.

استفاده از زبان سوئیفت باعث می‌شود تا شرکت اپل بتواند در آینده نزدیک امکانات ویژه‌ای را برای ارائه هرچه بهتر اپلیکیشن‌ها به کاربران در نظر بگیرد. به همین دلیل اپل تلاش کرده تا با انتقال سوئیفت به ویندوز توسعه دهندگان را به شکلی ویژه با این زبان آشنا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت